Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

CORONAVIRUS |
|

Economia de consum a americanilor în timpul pandemiei: Ketchup, cafea și încălțări sport

Economia de consum a americanilor pe timpul pandemiei a scos la iveală faptul că aceștia au uitat de apa îmbuteliată, scutecele scumpe sau haine de la Burberry și s-au axat mai mult pe cafea, ketchup, pantaloni de yoga și încălțări sport.
shopping online shutterstock_1024345273

Economia de consum a americanilor pe timpul pandemiei a scos la iveală faptul că aceștia au uitat de apa îmbuteliată, scutecele scumpe sau haine de la Burberry și s-au axat mai mult pe cafea, ketchup, pantaloni de yoga și încălțări sport, informează Reuters.

Piotr Dworczak, profesor asistent de economie la Universitatea Northwestern, a declarat „Toate informațiile pe care le aveam despre ofertă și cerere, le putem arunca pe fereastră, deoarece comportamentul consumatorului s-a schimbat complet”.

O analiză Reuters arată ce obișnuiau să pună americanii cel mai des în coșul de cumpărături și cum criza coronavirus a transformat lista lor de priorități. Acest lucru a dat unor companii o puterea surprinzătoare de a crește prețurile sau de a renunța la reduceri.

Multe dintre noile tendințe pot fi atribuite unui singur factor, potrivit specialiștilor în retail: munca de acasă. Aproape peste noapte, o economie condusă de consumatori, cu cheltuieli clar definite pentru muncă și casă, s-a schimbat profund.

Ultimele date de la Nielsen Co, Brewers Association și StyleSage Co arată că americanii au cumpărat anul acesta mai mult decât anul trecut ouă, șuncă feliată, ketchup, brânză și cafea.

Cerea și totodată și prețurile au crescut pentru articolele mai scumpe, cum ar fi adidași Nike Max pentru bărbați la 106 dolari, colanți de yoga Lululemon la 105 dolari și o geantă Louis Vuitton la 1.500 dolari.

Burt Flickinger, consultant în domeniul retail la Strategic Resource Group, a declarat „Producătorii de mărci și-au îngrășat buzunarele cu profituri, punând în același timp o presiune fără precedent asupra consumatorului care trebuie să se conformeze cu aceste prețuri mai mari”.

Cumpărătorii au plătit cu aproximativ 8% mai mult în medie pentru cafele instant JM Smucker (SJM.N), inclusiv Folger și Dunkin ‘, potrivit datelor analiștilor. Mai mult, americanii au plătit cu aproape 10% mai mult pentru sosurile Kraft Heinz (KHC.O) și aproximativ 5% în plus pentru șunca feliată Tyson Foods (TSN.N).

Astfel, specialiștii arată că pandemia de coronavirus nu a schimbat doar mentalitatea consumatorilor, dar și pe cea a producătorilor din domeniul retail care au speculat perioada dificilă și au încercat să se mențină pe linia de plutire în timpul crizei coronavirus.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii