Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

E-commerce: 20% dintre cumpărători sunt începători şi au făcut acest lucru forţaţi de criza Covid-19

Doi din zece români care au făcut cumpărături online în ultimele şase luni sunt începători şi au făcut acest lucru fiind forțați de criza Covid-19.  
cumparaturi online

Aceasta este concluzia unui studiu realizat de Nielsen Consumer Insights România în mediul urban, cu persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 55 ani care au făcut cumpărături online în ultimele 3 luni, transmite Agerpres.

Studiul analizează în detaliu profilul e-cumpărătorului român, dinamica şi criteriile de achiziţie care funcţionează în diverse categorii.

Astfel, 20% dintre românii intervievaţi au cumpărat pentru prima dată din online în ultimele 6 luni, simțindu-se constrânși de pandemie care i-a vulnerabilizat atât financiar, cât şi din punctul de vedere al sănătăţii.

“Acest procent nu este deloc de neglijat. În spatele său am descoperit că se află mai ales acei români pe care Covid-19 i-a vulnerabilizat semnificativ fie financiar, fie din punctul de vedere al sănătăţii. Alături de ei, în rândul ‘novicilor’ în online se află părinţii cu copii sub doi ani. Recomandăm atenţie sporită faţă de aceşti nou-veniţi pentru că, dacă nu se vor simţi repede comfortabil şi în siguranţă în online, există riscul să revină rapid la obiceiurile de cumpărare din offline”, a declarat Vasi Dragomir, Consumer Insights Leader Nielsen România.

De asemenea, 85% dintre cumpărătorii experimentați și-au extins paleta de produse achiziționate online.

Potrivit cercetării Nielsen, o multitudine de factori intră în joc pentru a alimenta şi menţine magnetismul online-ului pentru cumpărători. Diversitatea de mărci şi de produse este importantă pe termen lung pentru e-commerce şi un motiv de alegere important pentru 66% dintre participanţii la studiu. 61% dintre cumpărătorii online apreciază confortul venit din serviciul de livrare iar pentru 51%, contează foarte mult libertatea de a face cumpărături oricând, de oriunde.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii