FacebookTwitterLinkedIn

Ponderea mare a acestor lucrări în piaţa de construcţii se va menţine şi anul viitor, în absenţa unor proiecte rezidenţiale de mari dimensiuni.

Categoriile de produse Duraziv cel mai bine vândute către proiectele de renovare în 2012 au rămas adezivii pentru polistiren, tencuielile decorative, gleturile, adezivii pentru placări şi vopselele lavabile.

„Renovările sunt lucrările care au susţinut constant piaţa în ultimii ani. Proiectele noi au fost rare şi de dimensiuni reduse. Comenzile din această direcţie au presupus construcţia unor locuinţe individuale, piscine sau mici blocuri de locuinţe, dar acestea nu au avut un volum considerabil care să influenţeze mult evoluţia pieţei pe care activăm”, declară Daniel Guzu, proprietar şi manager Duraziv. „Cele mai multe dintre livrările Duraziv către proiecte noi au vizat Bucureştiul şi zonele limitrofe.”

În ceea ce priveşte cererea din piaţă, aceasta a suferit schimbări în special în ultimii doi ani. „Am remarcat un număr mare de solicitări, în special din partea firmelor de construcţii, pentru achiziţia de sisteme complete, fie că este vorba de lucrări de termoizolaţii, hidroizolaţii sau placări”, precizează Daniel Guzu, om de afaceri situat pe locul 323 în Top Forbes 500 Miliardari 2012, cu o avere estimată la 12-13 milioane de euro.

Daniel Guzu estimează că proiectele noi ar putea avea o influenţă considerabilă în piaţa materialelor de finisaj abia din a doua parte a anului viitor.