Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

După ce-a luat o „căruță de premii”, Johan Ohlson pleacă de la Saatchi&Saatchi

jury_20131022172353.png
Johan Ohlson își încheie mandatul de director de creație al Saatchi & Saatchi România după doi ani de zile în care și-a adăugat în portofoliu campanii și premii la festivalurile internaționale. 

Sub conducerea creativă a acestuia, Saatchi & Saatchi Romania a obținut în 2012 primul Leu de Bronz la Cannes Lions PR și a fost nominalizată la Cannes Direct Lions cu „Plant the bill”, campanie realizată pentru ENEL. Campania „Repetition” dezvoltată de Asociația Horia Motoi a fost de asemenea nominalizată la Cannes Media Lions.

Alte premii importante pentru Saatchi România în 2012 au fost Silver Effie câștigat cu Chio – „Home made movies” și Argint la Golden Drum pentru execuția spotului radio „Braveheart” în campania „Motivational GPS”, realizat pentru Toyota, și Aur la World Luxury Awards pentru campania „The Chronicler”, creată pentru clientul Rafael & Sons Diamonds & Jewellery.

În 2013, Johan a fost unul dintre creativii care au contribuit și susținut ideea campaniei internaționale DAYS OF HOPE, implementată și în România de Saatchi & Saatchi. Campania a fost premiată la cele mai importante festivaluri din industrie: CLIO Awards (1 premiu Aur și 2 premii Argint), New York Festivals (1 premiu Aur și 3 premii Bronz), Cannes (6 premii Argint și 1 premiu Bronz), Golden Drum (1 premiu Aur) și London International Awards (3 premii Aur și 2 premii Argint).

De asemenea, Johan și-a adus aportul și la câștigarea a numeroase pitch-uri în timpul mandatului său, unul dintre cele mai importante fiind contul Rompetrol.

Johan Ohlson a declarat: „Saatchi & Saatchi România a însemnat pentru mine o provocare creativă: campanii îndrăznețe și inovatoare cu rezultate vizibile premiate pe podiumul celor mai importante festivaluri de publicitate din lume. Experiența acumulată în cadrul acestei echipe este importantă pentru mine, iar echipa cu care am lucrat s-a dovedit a fi foarte bună în realizarea unor campanii de excepție. Cred că România are un potențial creativ foarte mare și este un loc care m-a cucerit și simt că mi se potrivește. Pentru viitor, iau în calcul opțiunea unor propuneri de colaborare venite din alte țări, dar am în vedere și opțiunile din România.”

Ohlson are o experiență de peste 15 ani în advertising și s-a alăturat echipei Saatchi & Saatchi România după ce a acumulat o vastă experiență internațională în cele opt țări în care a lucrat pentru agenții precum BBDO Hamburg, Scholz & Friends Hamburg, Team One Varșovia sau DDB Varșovia. De asemenea, el a lucrat în rețeaua Saatchi & Saatchi în Budapesta și Varșovia.

Johan Ohlson are în portofoliul său peste 50 de premii internaționale, obținute la festivalurile de renume din industrie. În prezent, Johan este freelancer.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii