Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

După 20 de ani, agenția Optimedia își schimbă numele în Blue 449, dar și abordarea de business

Optimedia, agenţia de media parte a Grupului Publicis One, îşi schimbă numele în Blue 449. Schimbarea face parte dintr-un proces larg de transformare în toate pieţele în care grupul operează. Agenţia Optimedia a operat în România timp de 20 de ani.
Blue 449

Lansat acum doi ani de către ZenithOptimedia, sub modelul noii reţele de media „open source”, Blue 449 deţine în acest moment 23 de birouri deschise în 13 pieţe internaţionale importante, avându-l la conducere pe Andras Vigh, Global Brand President.

Principiul „open source” şi-a găsit analogia în sfera tehnologiei şi este determinat de codul de bază al programului, creat special să încurajeze o continuă răspândire, adaptare şi dezvoltare la scară largă. Acest principiu a devenit filosofia Blue 449, una evolutivă şi centrată pe client, potrivit căreia colaborarea este esenţa abordării de business.

Andras Vigh, Blue 449 Global Brand President: „Obiectivul nostru este acela de a crea o amprentă globală consecventă prin modelul ‘open source’ al agenţiei de media, iar, în acest sens, facem progrese rapide. Lansarea agenţiei Blue 449 în România ne permite să oferim clienţilor o abordare cu adevărat inovatoare şi personalizată în comunicare, pe o piaţă foarte importantă din Europa Centrală şi de Est. România va deveni a 15-a noastră piaţă şi al 23-lea birou deschis.”

La nivelul managementului local, agenţia Blue 449 va fi condusă de Cezar Batog, fost Managing Director Optimedia.

VEZI AFACERILE AGENȚIILOR DE MEDIA DIN ROMÂNIA ÎN 2016!

Maria Tudor, Chief Media Officer Publicis One, coordonează toate agenţiile de media ale Grupului în regiunea Europei Centrale şi de Est – Zenith, Starcom, Spark | Mediavest, Blue 449.

Maria Tudor, Chief Media Officer, Publicis One: „Blue 449 aduce un aer proaspăt unei agenţii mature, remarcabile prin continuitate şi stabilitatea echipei. Şi un aer proaspăt şi la nivel de grup. Avem astăzi în România trei agenţii de media puternice, cu poziţionări clare, dar care se completează reciproc şi formează cel mai puternic pool de buying din România. Şi, nu în ultimul rând, e o bucurie personală că una dintre primele lansări Blue 449 din CEE are loc în România.”

Blue 449 este unul dintre cele cinci brand-uri ale Publicis Media.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii