Înainte de a se alatura echipei MediaCom, Oana Petroff s-a aflat timp de 12 ani la conducerea Mindshare România.
Oana Petroff își propune să continue dezvoltarea MediaCom, asigurându-se că atât serviciile de consultanță în content și comunicare cât și execuția campaniilor rămân la cel mai înalt nivel.
În ultimii trei ani, echipa MediaCom a crescut de la 30 la 44 de angajați și la o cifră de afaceri de aproximativ 46 milioane de dolari. Printre clienți se numără: Procter&Gamble, GSK, Doctor Oetker, UniCredit și HBO.
Oana Petroff are o experiență de 20 de ani în media.
Costin Mihăilă, MD EMEA, a spus: „Suntem încântați de faptul că Oana ni se alătura ca CEO al MediaCom România. Venind din interiorul GroupM, Oana are avantajul de a înțelege cum operăm și n-am niciun dubiu că va intra direct în pâine de îndată ce va preda toate responsabilitățile de la Mindshare.”
VEZI CE FUNCȚIE OCUPĂ ACUM NICOLETA EFTIMIU LA COCA-COLA ROMÂNIA ȘI REPUBLICA MOLDOVA!
La rândul său, Oana Petroff a declarat: „Sunt foarte încântată să mă alătur echipei MediaCom după 12 ani extraordinari la Mindshare. Abia aștept acest nou început, sunt entuziasmată să lucrez cu echipa de oameni talentați și responsabili care știu că există la MediaCom”.
CEE Mindshare va anunța în curând noua structură de management.
Zoran Jovanovic, CEO Minsdhare, a spus: „Mindshare îi mulțumește Oanei, care a avut un rol esențial în construirea și consolidarea serviciilor și echipei Mindshare România pe perioada mandatului său de CEO. Suntem încantați că i s-a oferit această imensă oportunitate și că va continua să-și dezvolte cariera într-o altă agenție din cadrul grupului.”
Pe perioada tranziției, Oana Petroff va colabora cu echipa de management existentă la MediaCom, care o include pe Mădălina Bodea, pentru a asigura continuitatea în furnizarea celor mai bune servicii către toți clienții agenției.
MediaCom dezvoltă servicii de consultanță în media pentru valorificarea întregului sistem de comunicare de brand într-un mod unitar în ecosistemul paid, owned, earned, sprijinind brandurile pentru a câștiga avantaj competitiv și rezultate de business.
MediaCom este o agenție de media de top la nivel mondial, cu o cifră de afaceri de peste 31 miliarde dolari, cu peste 7.000 de angajați și 125 de birouri în 100 de țări. Lista de clienti globali include Dell, P&G, Shell, Universal.
MediaCom este membră a WPP, cel mai mare grup de companii de marketing și comunicare, și parte din GroupM, structura de media investment management a WPP.
GroupM, companie de media investment management lider la nivel global, reunește operațiunile de media ale grupului de comunicare WPP: Mindshare, MEC, MediaCom, Maxus, Essence și Xaxis (platforma de digital programmatic), companii globale cu pozitii de top si management independent.
GroupM colaborează îndeaproape în beneficiul clienților cu Kantar, grupul de data investment management parte din WPP. Împreuna, GroupM și Kantar aduc peste 50% din veniturile WPP care totalizează mai mult de 20 miliarde de dolari.