FacebookTwitterLinkedIn

Lucrările, care au început în iulie se desfăşoară pe cele două loturi ale tronsonului, Buzău – Cilibia şi Cilibia – Făurei. Potrivit ministrului, se demontează infrastructura veche şi se înlocuieşte, traversele de beton şi aparatele de cale noi fiind produse la două fabrici din apropiere, de lângă Buzău.

De asemenea, se repară şi se montează dalele de beton pentru 12 treceri la nivel cu calea ferată şi pentru terasamentele a două poduri de pe traseu.

„Am vrut să mă asigur că lucrările de ridicare a restricţiilor de viteză pe linia de cale ferată se desfăşoară conform planului. Aşa cum am anunţat, acestea vor fi încheiate până la final de an. Se lucrează bine, iar planul CFR SA, pe care îl susţin pe deplin, este de a continua acest proiect şi după Făurei, încă 60 de km până la Brăila. Dar pentru asta avem nevoie de alocări suficiente de la buget”, a declarat ministrul.

Conform administratorului infrastructurii feroviare, lucrările sunt incluse în programul de investiţii al CFR SA, cu finanţare din bugetul de stat, şi au drept scop creşterea vitezei de circulaţie a trenurilor de călători de la 30 km/h la 120 km/oră.