Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Dragoş Sârbu, Flanco Retail: 2014 este cel mai bun an al nostru din punct de vedere al vânzărilor

Flanco Retail a înregistrat în 2014 o creştere de 8% a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent, ajungând la 665 de milioane de lei (respectiv 150 de milioane de euro).
Dragos Sirbu

„Anul 2014 a fost cel mai bun an al nostru din punct de vedere al vânzărilor. Am trecut pragul de 150 de milioane de euro”, a spus Dragoş Sârbu CEO Flanco Retail.

Şi profitul net a înregistrat o creştere de 61% faţă de 2013, ajungând la 2,2 milioane de lei. În continuare, 20% din vânzările totale au fost vânzări în rate.

Principalele motoare de creștere ale Flanco Retail au fost electrocasnicele mari și mici, segmentul de tehnologie, cu smartphone-uri, televizoare smart, Ultra HD, în special cele cu diagonală mare, de peste 40 inch. Ritmul ascendent al vânzărilor de televizoare a fost influențat și de Campionatul Mondial de Fotbal, dar și de accesibilitatea largă a tehnologiei de ultimă. Divizia de telecom a avut un plus de 60% față de anul trecut.

Pentru Flanco, anul 2014 a însemnat un număr de peste 1100 de angajați, o rețea de 88 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 55 de orașe şi locul al doilea în zona de offline.

Pentru anul 2015, Dragoș Sîrbu, a mai explicat că prevede o creşetere a pieţei cu 10-12% şi că Flanco va înregistra, la rândul său, o creştere în ritmul pieţei. Investiţiile alocate pentru 2015 sunt de zece milioane de lei dintre care 3 milioane de lei alocate pentru tehnologie, 1 milion de lei investit în oameni, iar 6 milioane de lei alocate expansiunii. Flanco are în plan deschiderea a încî ptru magazine în acest an (la Coresi- Braşov, Maga Mall- Bucureşti, Tulcea şi Slatina).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii