Cautare




, Contributor

I'm a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food industry, health industry, agriculture, tourism, FMCG and HoReCa. Have any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro

Afaceri |
|

Dr.Oetker, vânzări totale în creștere cu 11%, în 2020

Lockdown-ul de anul trecut impus de pandemia de coronavirus a dat naștere multor tendințe noi în ceea ce privește consumul de alimente.
Germany,-,August,11,,2015:,Freezer,Contains,Frozen,Pizza,For

O realitate observată și de către jucătorul german din industria alimentară, Dr. Oetker.

Conform reprezentanților companiei, perioadele de lockdown impuse la nivel global au schimbat preferințele culinare ale consumatorilor, aceștia preferând preparatele congelate. De exemplu, consumatorii care au fost nevoiți să lucreze remote o perioadă mai lungă de timp au mâncat mai multă pizza congelată. Tendință care s-a reflectat pozitiv în vânzările companiei Dr. Oetker, care au crescut, în 2020 cu 11 procente, informează platforma RetailDetail.eu.

„În ciuda pandemiei, am putut obține un rezultat foarte satisfăcător în exercițiul financiar 2020”, a declarat Albert Christmann, președintele consiliului de administrație al Dr.Oetker, care a precizat că vânzările companiei au însumat 3,7 miliarde de euro.

Dintre acestea, 66% au provenit de pe piețele externe. În anul pandemic 2020, produsele precum pizza, amestecurile de copt și deserturile au înregistrat creșteri ale vânzărilor mai mari decât de obicei, au mai punctat oficialii companiei germane.

În ultimele 12 luni, Dr.Oetker a investit în noi amestecuri de copt și în extinderea gamei de budincă, după ce anul trecut a achiziționat compania olandeză specializată în patiserie, NewCakes.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii