
Compania a bugetat pentru acest an o investiție de de 1 milion de euro în dezvoltarea de noi servicii, precum și in optimizarea procesului de livrare atât în online, cât și în offline. ,,Iar investițiile pentru Black Friday au fost direcționate către flotă și personal suplimentar”, mai spune reprezentantul DPD Romania.
Mai ales că una dintre principalele probleme întâmpinate de curierii DPD a fost cea a plăți lor cash și a completării defectuoase a datelor de livrare. ,,Plata cu cardul bancar ar ușura gestionarea rambursurilor și a retururilor, iar completarea corectă a datelor de livrare, inclusiv a codului postal, ar ajuta la reperarea imediată a destinației”, mai spune Lucian Aldescu.
Anul trecut DPD Romania a livrat zilnic în perioada de Black Friday peste 24.000 de colete, cu 60% mai mult decât intr-o zi obisnuită. Aproximativ 40% din clienții lor sunt magazine online, iar cele mai multe livrări au venit din zona IT&C, fashion, îngrijire personală și jucării, potrivit reprezentaților companiei.
„Comerțul electronic rămâne unul dintre puținele domenii privilegiate care nu au fost afectate de perioada de recesiune economică. Pentru DPD România, comerțul electronic a reprezentat o gură de oxigen care ne-a ajutat să trecem cu bine de perioada de criză și, mai recent, a contribuit la creșterea business-ului. Dacă în România fenomenul de e-commerce este încă la inceput, în Vest este obiceiul de cumpărare preferat al clienților, ceea ce duce, desigur, la rezultate mai bune decât în estul Europei”, mai declară CEO-ul DPD Romania.
DPD Romania, parte din GeoPost Group, este activă pe piața locală din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrări urbane din România, inființată în 1997. Subsidiara are peste 500 de angajați (inclusiv francizele) și 72 depozite. Compania a înregistrat anul trecut afaceri de 64,8 milioane lei (14,7 milioane de euro), în creștere cu 43% față de anul precedent.
Vezi care sunt problemele pe care le-a întâmpinat DPD România în anii trecuți de Black Friday și cum intenționează să le gestioneze în acest an. Cu cât și-a mărit numărul de curieri Urgent Cargus pentru acest eveniment sau cât a investit FAN Courier în achiziționarea de noi autovehicule pentru a face față solicitărilor de Black Friday.