Cautare




, Contributor

DornaVoice |
|

DornaVoice: Reîntoarcerea la natură

cola.jpg
Brandul Dorna are o nouă campanie de comunicare dezvoltată de Sistemul Coca-Cola România sub sloganul „Natura eşti tu”, prin care invită consumatorii să-şi redescopere instinctele naturale.

„Zi de zi ne bazăm pe instinctele noastre naturale: protejăm, luptăm, ne adaptăm, creştem. Ne dorim să renaştem dorinţa fiecăruia de a-şi recunoaşte şi accepta propriile instincte naturale, reîncărcându-se cu Dorna, reîncărcându-se cu natură”, declară Natalia Stroe, Marketing Manager SB, Romania & Moldova.

Noua campanie „Natura eşti tu” vine în continuarea precedentelor campanii, mizând pe elementele care să ducă natura mai aproape de consumator zi de zi, într-o formă cât mai echilibrată – apa pură izvorâtă din adâncul munţilor din Vatra Dornei.

Dorna a ales să inoveze cu prima campanie lansată, viziunea pornind de la apă ca esență a vieții: „Ești 70% apă, ești ceea ce bei". Anul următor, pentru a răspunde nevoii consumatorilor de energie pozitivă, ia naştere „Orașul Dorna": un loc imaginar unde natura și tehnologia se îmbină armonios. 

În 2005 povestea capătă dimensiuni suprarealiste, prezentând un grup de tineri care aduc natura în oraș sub forma unei insule înverzite. În 2006, Dorna apelează la metafore pentru a traduce vizual efectul pe care îl are asupra orașului, în timp ce anul următor, povestea Dorna capătă o latură emoţională, într-un context romantic, doi tineri regăsindu-se la întâlnirea dintre natură şi oraş.

În 2008 „Orașul Dorna” ia alte forme inovatoare, platforma de comunicare schimbându-se în „Reîncarcă-te cu natura". Următorul spot dezvăluie că, de fapt, natura și orașul nu sunt în antiteză, ci se completează reciproc. Astfel apare „Alergătorii”, povestea a doi tineri care au împrumutat elemente caracteristice naturii și orașului în căutarea celuilalt, iar în final ia naștere Dorna.

2013 este anul schimbării, anul unei noi perspective, Dorna invitând consumatorii să-şi descopere propria natură, ascultând instinctele care îi ghidează zi de zi.

„Trăim în cotidianul citadin, avem un stil de viaţă alert şi, în acelaşi timp plin de contraste. Deşi dependenţi de viteză şi tehnologie, simţim de multe ori că ne-am îndepărtat de natură. Cu noua campanie „Dorna. Natura eşti tu” dorim să reamintim, într-un mod cu totul spectaculos (aşa cum Dorna a obişnuit de-a lungul anilor), că natura trăieşte, cu aceleaşi legi universale, în fiecare dintre noi”, completează Natalia Stroe.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii