Cautare




, Contributor

Sănătate |
|

Dorna invită la redescoperirea instinctelor

dorna.JPG
Brandul Dorna are o nouă campanie de comunicare dezvoltată de Sistemul Coca-Cola România sub sloganul „Natura eşti tu”, prin care invită consumatorii să-şi redescopere instinctele naturale.

„Zi de zi ne bazăm pe instinctele noastre naturale: protejăm, luptăm, ne adaptăm, creştem. Ne dorim să renaştem dorinţa fiecăruia de a-şi recunoaşte şi accepta propriile instincte naturale, reîncărcându-se cu Dorna, reîncărcându-se cu natură”,declară Natalia Stroe, Marketing Manager SB, Romania & Moldova.

Noua campanie „Natura eşti tu” vine în continuarea precedentelor campanii, mizând pe elementele care să ducă natura mai aproape de consumator zi de zi, într-o formă cât mai echilibrată.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii