Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

Doly-Com: Vizăm în continuare exporturile de carne de vită

small_semipr.jpg
În ciuda scandalului cărnii de cal etichetată drept vită, directorul general al Doly-Com se așteaptă la o revenire a cererii pe piață în câteva luni și nu renunță la exporturi.

Compania a exportat anul trecut aproximativ 425.000 de kilograme de carne de cal, însă produsele au fost etichetate corespunzător şi livrate conform condițiilor din contractele încheiate cu clienţii.

Doly-Com, unul dintre liderii pieței de carne, care deține cea mai mare unitate de abatorizare de bovine și cabaline și cea mai mare facilitate de ambalare de carne proaspătă din România, și-a bugetat un volum al afacerilor pe anul în curs la un nivel similar cu cel obținut în 2012, la aproximativ 34 de milioane de euro, pe fonul scandalului european privind frauda cu produse pe bază de carne de cal etichetată drept vită.

“Pentru 2013, compania și-a mai propus să-și conserve cifra de afaceri. Merită să fim prudenți, și să păstrăm afacerea la nivelul anului precedent”, a declarat Iulian Căzăcuț, directorul general al companiei Doly-Com.

În 2012, 30% din cifra de afaceri a companiei a fost obținută din operațiuni de export, însă în urma scandalului, volumul exporturilor a suferit o diminuare cu aproximativ 20%, și prețurile au înregistrat o scădere de 5-10%, iar pe plan local, volumul afacerilor a scăzut cu circa 20%, efect ce s-a manifestat în primele două săptămâni după începutul crizei. În prezent compania fiind în grafic cu vânzările pe piața locală.

În 2012, carnea de vită a avut o pondere de 50% în totalul vânzărilor, cea de porc de 45%, iar carnea de cal de 5%.

“Nu abandonăm piața externă și facem eforturi pentru a ne păstra și dezvolta prezența la nivel internațional. Am investit peste 10 milioane de euro de la înființare în tehnologii de siguranță alimentară”, a completat Iulian Căzăcuț.

 Pentru 2013 compania și-a stabilit ca priorități recuperarea pierderilor din export și investiția în noi unități de ambalare, planuri logistice și în sistemul de control al calității, investiție care se ridică la “câteva sute de mii de euro”, potrivit informațiilor oferite de Căzăcuț. Compania plănuiește să intre și pe piața HoReCa.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii