Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Reinventarea României |
|

Doina Vornicu, Director Operațiuni CEZ România: „Pandemia ne-a demonstrat că în caz de necesitate se poate orice”

COVID-19 a fost un test real pentru business-uri, iar cea mai importantă lecție pe care au extras-o reprezentanții CEZ România din întreaga situație este că în cazuri de necesitate se pot implementa proiecte care aparent, într-un context de normalitate nu se pot lansa rapid.
 aboneaza-te
Doina Vornicu SKY_0857

 „Această perioadă a fost un un test pentru întreaga noastră echipă. Dar și o lecție bună: înainte de 13 martie ne chinuiam să implementăm un proiect pilot care viza telemunca. Ne gândeam să începem fie cu o zi pe săptămână, fie cu o zi la două săptămâni. Nu se putea. Părea că avem nevoie de o grămadă de lucruri pe care trebuia să le punem la punct. Nu se putea nimic. Însă, iată că în momentul în care a apărut obligativitatea și necesitatea  survenite în urma stării de urgență, s-a putut tot”, a punctat în seria de emisiuni reINVENTAREA României, Doina Vornicu, director operațiuni CEZ România.

În concluzie, s-a demonstrat de fapt că „echipele se aflau într-o zonă de confort alături de managerii lor, de ce să nu recunoaștem? ne aflam cu toții într-o zonă de confort cu termene comode, călduțe în ceea ce privește unele proiecte care erau absolut necesare pentru rutina profesională de zi cu zi”, a completat Doina Vornicu.

Directorul operațiuni CEZ România susține că deși nu a fost deloc ușor pentru nimeni ca să-și schimbe modul de lucru într-un timp atât de scurt, iată că în acest moment, o parte dintre salariații companiei practică în continuare telemunca.

 „Fără doar și poate persoanele care lucrează de acasă își schimbă rutina. N-a fost simplu pentru niciunul dintre noi să trecem la telemuncă, s-a lucrat mai mult, s-a lucrat în alte condiții. În plus, a venit legislația și ne-a specificat că o parte dintre salariații din sistemul energetic reprezintă categorii esențiale de lucrători, deci trebuie să luați măsuri speciale. Așadar, am luat măsuri speciale atât pentru dispecerii cât și pentru electricienii din stațiile de transformare, așa încât putem chiar vorbi despre faptul că acești angajați au fost izolați la locul de muncă. Acești oameni au trăit, au muncit împreună, au supraviețuit în niște condiții mult mai dificile decât cele pe care le aveam noi, cei care munceam de acasă”.

Pe plan personal, Doina Vornicu a mărturisit că lucrul care a bucurat-o cel mai tare a fost faptul că această perioadă dificilă a întârit spiritul de echipă în cadrul companiei. „Am simțit că suntem o adevărată echipă. I-am simțit pe fiecare dintre angajați că au încredere în noi nu doar pentru că am luat toate măsurile care să-i protejeze, ci și pentru că știu că în orice situație dificilă ne-am fi aflat, am fi luat cele mai bune decizii pentru echipă”.

Aspectul care va fi fructificat în continuare de către CEZ România rămâne, fără îndoială modernizarea procesului de digitalizare început de companie încă din anul 2013, dar care nu „mergea cu o viteză propice acestor vremuri”, susține Doina Vornicu.

Și, deși este un mare fan al digitalizării și robotizării, directorul de operațiuni CEZ România, Doina Vornicu a anunțat că în perioada următoare compania nu va recurge la nicio măsură de reducere a personalului. Ba mai mult, se pregătesc investiții în angajați.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii