Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

DodoPizzaVoice |
|

Dodo Pizza România dorește să se extindă la nivel național prin intermediul francizaților

Dodo Pizza România este prima master franciză a rețelei și prima franciză internațională. Brandul este prezent în România din anul 2014, iar prima locație a fost deschisă la Brașov de către Sergiu Bolocan. În acest moment lanțul are opt pizzerii, două în Brașov și șase în București.  
1poza

 

 

Dodo Pizza a avut parte de o evoluție ascendentă de-a lungul anilor, atât din punct de vedere al locatiilor deschise cât și din punct de vedere al încasărilor. „În anul 2014 aveam o singură locație și am înregistrat o cifră de afaceri de 43.8 mii euro, anul 2020 l-am încheiat cu o cifră de afaceri de 2.5 milioane euro și cu 7 locații. Pentru anul 2021 aproximam o cifră de afaceri de 3.9 milioane euro și încă două locații noi în capitală.”, a declarat Sergiu Bolocan, Managerul General Dodo Pizza România.

 

Pentru Dodo Pizza anul 2021 a venit cu noi proiecte și provocări, mai exact, au început demersurile pentru comercializarea francizei. “În acest moment, una dintre prioritățile noastre este să extindem lanțul de pizzerii la nivel național prin intermediul francizaților“, a spus Sergiu Bolocan.

În cele ce urmează vom discuta despre costurile aproximative pe care le presupune deschiderea unei noi locații. O locație de tip „express”, cu livrare (food court/centru comercial) costă aproximativ 80.000 – 100.000 de euro, iar în cazul unei unități „city format” cu livrare, loc de joacă pentru copii și sală de mese, costurile variază între 150.000 –230.000 de euro. Estimativ, în unitățile ajunse la maturitate (2-3 ani de funcționare) francizatul cu o unitate „express” va avea o cifră de afaceri de 200.000 – 400.000 de lei pe lună, și o EBITDA de 18-22%, iar cele de format „City”, 400.000 – 600 000 de lei pe lună, cu o EBITDA 16-20%.

 

„Noi oferim suport și consultanță în proiectarea, amenajarea, achizițiile de echipamente, mobilier și ingrediente prin formarea unui sistem transparent în care se negociază cu fiecare furnizor cele mai bune prețuri și condiții, oferindu-le francizatilor fără adaos. Mai venim în ajutorul francizaților și cu alte patru servicii: call center, suport logistică, site și aplicație mobilă.

Prin intermediul call center-ul sunt preluate telefonic toate comenzile și sunt soluționate toate reclamațiile clienților.

Logistica modernă este realizata prin intermediul HAVI Logistics, operatorul de servicii de supply chain al marilor lanțuri internaționale. Cu ajutorul acestui serviciu toate comenzile sunt centralizate într-un singur loc. Astfel, de aici pot fi cumpărate toate cele necesare pentru o bună funcționare a locației.

Site-ul și aplicația mobilă Dodo Pizza sunt cele mai performante din industria livrării de mâncare, cele două platforme fiind incluse în taxa de roialitate și nu vor fi taxate separat niciodată.

De asemenea, mai avem alte două mari avantaje competitive.

Primul este Dodo IS, propriul nostru sistem informatic și de gestiune, creat in-house special pentru a optimiza eficiența pizzeriilor. De asemenea, un alt avantaj este cel legat de transparența de care dăm dovadă, în fiecare bucătărie din pizzeriile noastre sunt instalate camere de filmat, astfel încât toți clienții noștri pot vedea, în timp real, cum le este preparată pizza, asta ajungând enorm la nivelul de încredere pe care îl au clienții noștri în noi”, ne-a declarat Sergiu Bolocan.

 

 

„Dacă ești un antreprenor care este în căutarea unei noi super-oportunități, alătură-te familiei Dodo Pizza ca francizat!” – Sergiu Bolocan, Manager General  Dodo Pizza România

 

Informațiile complete despre franciză și despre prețul acesteia pot fi aici: https://francizadodo.ro/

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii