Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

Divizia Procesare – Vânzare AGRICOLA are un nou director

Odată cu debutul anului 2020, Agricola Internațional Bacău, unul dintre cei mai mare jucători din piața de carne de pasăre din România, a început reorganizarea activității operaționale.
 aboneaza-te
Cristian Bostan_Director Divizie AGRICOLA

 

Astfel că, Unitatea de Afaceri Carne Pasăre, coordonată de Tatiana Cimpoeșu – Vicepreședinte – Director General Adjunct al companiei, este constituită în prezent din două entități care integrează activitățile lanțului operational.

Prima dintre acestea, Divizia Zootehnică, integrează activitatea de preparare a hranei păsărilor și sectorul de creștere (fostele Departamente FNC si Avicola) și este condusă de Florin Apolțan.

Cea de-a doua nouă entitate, Divizia Procesare – Vânzare (care integrează activitățile de abatorizare și vânzări) este condusă, începând cu 1 septembrie, de Cristian Bostan, un nou membru în echipa Agricola.

Cristian Bostan are o experiență managerială de 18 ani în Danone unde a coordonat proiecte naționale și internaționale, iar în echipa Agricola se află de 6 luni: “pentru mine este un nou început, cu responsabilități mari și care presupune un teritoriu nou, piața cărnii, interesant de explorat. Am avut câteva luni în care am luat contact direct cu noul mediu de lucru, cu noii colegi, cu valorile companiei. Cultura în care m-am format este aceea a livrării rezultatelor, în condițiile asumării targetelor și motivării oamenilor”, a declarat Cristian Bostan, noul Director al Diviziei Procesare – Vânzare Agricola.

La rândul său, Grigore Horoi, președintele grupului a punctat: „brandul AGRICOLA în momentul de față este unul puternic; scorează foarte bine în indicatorii de notorietate și intenție de cumpărare specifici cercetărilor de piață.  (…) Consider că atragerea lui Cristian Bostan în echipa AGRICOLA, cu responsabilități majore în activitatea Diviziei Procesare – Vânzare este un pas important în optimizarea resurselor noastre operaționale, a strategiei pe care o conturăm în vederea consolidării poziției brandului în piață”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii