Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Gastronomie |
|

Distribuitorul Skin Media ţinteşte 4 mil euro din electrocasnice

Distribuitorul de IT&C aduce de anul viitor pe piaţă opt branduri de electrocasnice  şi vizează o cotă de piaţă de 5 % din piaţa de electrocasnice mici.  
Camil Perian - CEO SKIN Media

Skin Media, important distribuitor de pe piața de import și distribuție IT&C, intră pe un nou segment, cel al electrocasnicelor destinate unei alimentații sănătoase.  Firma aduce astfel opt branduri, după ce a încheiat un parteneriat cu Jarden Corporation, numărul 1 mondial în mici electrocasnice. Jarden este o companie americană cu afaceri de 7 miliarde de dolari, iar unele dintre produse vor ajunge acum în premieră nu doar în România, ci şi în Europa.

Compania şi-a propus să atingă o cifră de afaceri de 4 milioane de euro cu acest segment, adică o cotă de piaţă de 5 % din piaţa de electrocasnice mici de bucătărie, la rândul ei estimată la 80 milioane de euro în România. Piața autohtonă de electrocasnice mici (SDA) a înregistrat rezultate pozitive în primele 6 luni ale acestui an, crescând cu 12 % vs. 2013, potrivit datelor deţinute de companie.

„Nu ne-am propus de la început să aducem electrocasnice, dar ne-am uitat la aria noastră de expertiză şi am căutat o categorie în creştere, care aduce un beneficiu real consumatorului, iar acestea s-au dovedit a fi electrocasnicele de bucătărie”, spune Camil Perian, Directorul General al Skin Media.

În total vor fi aduse 100 de produse, din zona soluții complete pentru micul dejun, storcătoare multifuncționale și prin presare la rece, aparate de gătit electrice slow cooking și în vid, aparate pentru vidat alimentele sau de pregătit paste în casă, precum și gama To Go (blendere personale și coffee makere) adresată persoanelor active. „Pentru noi, partea dificilă a fost alegerea conceptului, după care am căutat produsele care servesc acestui concept. Nu am urmărit neapărat anumite branduri sau produse”, adaugă Perian.

Skin mizează pe blendere şi juicere, judecând şi după datele din piaţă care arată pe aceste segment o creştere de 37% faţă de anul trecut, dar estimează că produsele dedicate micului dejun vor fi vândute într-un volum mai mare, fiind cea mai accesibilă gamă. Preţurile electrocasnicelor încep de la 120 de lei şi pot ajunge la 2.100.

Compania va miza şi pe o distribuţie inedită. Astfel, printre cele 500 de puncte de distribuţie propuse (în toată ţara), se vor număra magazine de articole sport şi benzinării, de pildă. „Am căutat magazine nu după tipul articolele pe care le vând, ci după tipul de client care le vizitează –pasionat de sport, care vrea să gătească sănatos”, spune Perian. Gamele cele mai ieftine vor fi disponibile şi in marile suprafeţe de retail.

Skin Media, furnizor al unora dintre cele mai mari hypermarket-uri, cash & carry , electroshop-uri și magazine online din România, prezent pe piață din anul 2000 şi distribuitor în România pentru branduri precum Nikon și Toshiba,  a avut anul trecut afaceri de  43  de milioane de euro. Firma detine şi brandul propriu, Utok, de telefoane ( 5% cotă piață) şi tablete (10 % cota piață),  iar  in luna noiembrie, cu ocazia Black Friday, va livra peste 50.000 de tablete şi telefoane către partenerii din retail.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii