Cautare




, Contributor

SportsMoney |
|

Discovery și PGA TOUR anunță o alianță pentru promovarea golfului în lume

Discovery și PGA Tour au anunțat o alianță strategică pentru a crea o platformă dedicată golfului, oferind fanilor cele mai interesante momente, cei mai spectaculoși jucători și campionate, pe fiecare ecran și dispozitiv mobil. Alianța isi propune să popularizeze golful în întreaga lume, contribuind la creșterea numărului de fani ai acestui sport.
Picture1
  • Parteneriatul se întinde pe 12 ani (2019 – 2030) și include drepturile de difuzare live pe TV și multi-platformă, în afara Statelor Unite, pentru toate produsele media PGA TOUR .
  • Un nou serviciu de streaming video OTT, disponibil pe toate ecranele și dispozitivele mobile, va fi dezvoltat pentru fanii golfului din 220 de piețe și teritorii.
  • Noul parteneriat pune la dispoziția fanilor aproximativ 2.000 ore de conținut premium de la peste 40 de evenimente PGA TOUR și aproape 150 de turnee în fiecare an, inclusiv THE PLAYERS Championship, FedExCup Playoffs, și Presidents Cup
  • Discovery estimează o investiție proprie de 2 miliarde de dolari pe parcusul celor 12 ani, în drepturi media și dezvoltarea platformei de streaming.

Acordul include drepturile globale multi-platforma pentru transmisiunile în direct, în afara SUA, pentru toate competițiile PGA TOUR, care însumează aproximativ 2000 de ore pe an, inclusiv cele șase turnee desfășurate sub umbrela PGA TOUR și alte aproape 150 de turnee anuale, inclusiv THE PLAYERS Championship, FedExCup Playoffs, și Presidents Cup.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – MAI 2018

Pe lângă drepturile clasice deținute în cele 220 de piețe și teritorii, se va crea un serviciu dedicat de streaming video OTT, dedicat PGA TOUR. Acesta va valorifica expertiza Discovery pentru produse și platforme care se adreseaza direct consumatorilor, așa cum este Eurosport Player.

Discovery estimează o investiție de peste 2 miliarde de dolari pe parcursul acestei perioade de 12 ani, inclusiv drepturile internaționale ale PGA TOUR și construirea acestei platforme globale OTT disponibilă în afara Statelor Unite, cu o creștere graduală a investițiilor pe parcurs.

Discovery va include PGA TOUR în portofoliul său de canale free-to-air și pay-tv și platforme digitale și va colabora cu PGA TOUR, pentru a pune în valoare întreg conținutul produs și deținut de PGA TOUR pe toate platformele media disponibile.

David Zaslav, președinte și CEO, Discovery: “Astăzi este o zi fantastică pentru fanii golfului din întreaga lume, deoarece anunțăm parteneriatul nostru cu PGA TOUR. prin intermediul căruia cream ceva unic, respectiv Gaza Golfului din intreaga lume. După succesul avut cu Jocurile Olimpice de iarnă de la PyeongChang, Discovery va contribui acum și la promovarea golfului în fiecare piață din afara SUA prin intermediul platformelor sale dedicate consumatorilor”.

VEZI TOPUL AGENȚIILOR DE PUBLICITATE – ANUL 2018

Jay Monahan, Commissioner, PGA TOUR: “Acesta este un pas important pentru PGA TOUR, care ne aduce o oportunitate imensă de accelerare și extindere a prezenței noastre media în afara Statelor Unite. Putem astfel oferi servicii mai bune partenerilor noștri media internaționali și să stimulăm creșterea numărului de fani alături de un partener strategic global cu experiență vasta. Acest parteneriat completează  deschiderea birourilor PGA TOUR din Londra, Tokyo și Beijing din ultimii ani și va sprijini obiectivele noastre pe termen lung de creștere a acestui sport. De asemenea, parteneriatul va aduce mai multă valoare pentru sponsorii noștri, deoarece reprezintă o oportunitate extraordinară să implicăm un public nou și divers din întreaga lume”.

Parteneriatul Discovery – PGA Tour va fi coordonat de președintele și directorul general al Discovery, Alex Kaplan. Kaplan a deținut anterior poziția de EVP, Commercial pentru Eurosport Digital, unde a contribuit la dezvoltarea segmentului direct-to-consumer pentru Eurosport la peste 1 milion de abonați.

Înainte de a se alătura Discovery, Alex Kaplan a fost Senior Vice President, Global Media Distribution, pentru NBA, responsabil pentru strategia globală D2C și a operațiunilor de business.

Înainte de NBA, Kaplan a petrecut 10 ani la DIRECTV/AT&T, unde a condus organizația responsabilă de DIRECTV Sports și a supervizat divizia de Revenue & Entertainment. Echipa completă de conducere va fi anunțată în curand și îi va include pe Thierry Pascal de la PGA TOUR ca Senior Vice President și Head of Distribution.

VEZI BANII AGENȚIILOR DE MEDIA – ANUL 2017

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii