Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Discovery și Animal Planet s-au scufundat în sondajele de audiență

discovery.jpg
Eliminarea de către RCS&RDS din grila de programe a canalelor documentare Discovery Channel și Animal Planet a avut un efect devastator asupra audienței acestora. Discovery a ajuns la o medie de 8.000 de telespectatori în mediul urban, în luna ianuarie a.c.

În ianuarie 2012, Discovery Channel avea o medie de vizionare de 21.000 de persoane pe minut, la nivel urban, și de 34.000 pe național. După un an de zile, timp în care a fost eliminat (în noiembrie) din grila RCS&RDS, audiența acestui program s-a scufundat: 8.000 de telespectatori pe minut în urban și 21.000 la nivel național. Scăderea audienței are efecte majore asupra veniturilor din publicitate.

La rândul său, Animal Planet a coborât în „subsolurile” audienței. În urmă cu un an, televiziunea avea o medie de 7.000 de orășeni și 12.000 de telespectatori pe minut în toată țara. În ianuarie 2013, Animal Planet a avut o medie de 4.000 de privitori în orașe și de 9.000 la nivel național.

În România, compania Discovery Networks distribuie programele Discovery Channel, Animal Planet, TLC, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii