Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Discovery şi AKTA au semnat un nou acord pentru distribuția Eurosport, Discovery Channel, TLC şi ID Xtra

Discovery România și AKTA anunţă semnarea unui parteneriat extins care include distribuția Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC și ID Xtra în grila TV de cablu analogic şi digital, în pachetul de bază pe care AKTA îl oferă clienților, fiind pentru prima oară după preluarea Eurosport când întreg portofoliul Discovery atinge acoperirea națională, prezent acum pe toate platformele operatorilor majori de cablu – Telekom România, Orange, UPC, RCS&RDS și AKTA, informează Media Expres.
Dinu Malacopol, CEO AKTA

AKTA este brandul sub care operează Digital Cable Systems SA și Akta Telecom, companii care furnizează servicii Quad Play (televiziune prin cablu, internet, telefonie fixă și mobilă) clienților rezidențiali și de business. Companiile operează, cu preponderență, în mediul urban mic și rural, având ca arie de acoperire peste 4.000 de localități din 38 de județe.

Începând cu 1 septembrie, clienții AKTA vor putea urmări unele dintre cele mai importante competiţii sportive la nivel mondial, precum Premier League, Moto GP, US Open și următoarea ediție a Jocurilor Olimpice.

De asemenea, începând cu aceeași dată, clienții AKTA vor avea treptat acces la cele mai bune programe documentare, printre care se numără „Goana după aur”, „Insula lui Bear Grylls”, „Ed Stafford: La limita supravieţuirii”, „Averea ascunsă a lui Escobar” pe Discovery Channel, dar şi „Regele cofetarilor”, „Familia cu multe fiice”, „Rochia perfectă”, „Imperiul extensiilor de păr” pe TLC și „Prezumţia de nevinovăţie”, „Vocea răului”, „Dreptate în Oraşul Păcatelor” pe ID Xtra.

Dinu Malacopol, CEO AKTA (foto), a declarat: „În efortul permanent pe care îl facem pentru a asigura clienților noștri servicii noi și valoroase, AKTA a încheiat acest contract comercial care va completa oferta noastră actuală de programe TV din cele mai diverse domenii de interes: aventură și supraviețuire, natură, cultură, modă sau sport. Astfel, iubitorii sporturilor vor avea posibilitatea de a urmări în direct mai multe competiții majore – precum US Open, La Vuelta, Premier League etc. – în timp ce pasionații de documentare vor fi în măsură să vadă o serie întreagă de programe noi și fascinante. Vom continua și în viitor să aducem clienților noștri cele mai bune programe si tehnologii disponibile, precum și să le oferim cele mai bune servicii.”

Citește: O carte despre popularitate, audiență, hituri și celebritate

Victoria Davies, SVP, Country Manager Discovery Networks Europa Centrală și de Est, a declarat: „Eforturile depuse de ambele părți au dat roade, așadar suntem bucuroși să anunțăm acest nou parteneriat, care le va readuce telespectatorilor noştri accesul la câteva dintre cele mai îndrăgite canale Discovery disponibile în România. Portfoliul nostru se bucură acum de o distribuţie completă pe piaţa din România, ceea ce confirmă încă o dată angajamentul şi obiectivele noastre pe termen lung: să creăm şi să punem la dispoziţia partenerilor și a fanilor noștri conţinut premium relevant, dintr-o gamă largă de genuri”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii