Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Sănătate |
|

Discovery Science dedică luna iunie asteroizilor

În luna iunie, Discovery Science susține Asteroid Day, o inițiativă internațională care își propune să informeze și să educe publicul despre riscurile generate de asteroizi și modalitățile prin care se pot proteja în cazul unui impact, informează Media Expres.
Discovery Science

Ziua oficială dedicată asteroizilor este 30 iunie 2015, când se împlinesc 107 ani de la evenimentul petrecut în 1908 în Tunguska, Siberia, unde s-a produs cea mai puternică explozie din istoria recentă, ca urmare a impactului undei de șoc provocate de un asteroid care s-a dezintegrat în atmosfera terestră.

Pentru a marca acest eveniment în România, cosmonautul Dumitru Prunariu, singurul român care a zburat vreodată în spațiul cosmic, în urma cu 34 de ani, va fi un susținător activ al campaniei Asteroid Day.

 „Sistemul solar este caracterizat prin coliziuni, Pământul nostru nefiind nici el evitat de acestea, deși la nivelul memoriei active a ultimelor generații nu percepem evident acest lucru. Am atins nivelul tehnologic care ne permite să descoperim majoritatea corpurilor cerești care se apropie de planeta noastră, le putem calcula orbitele și putem face previziuni. Este momentul în care începem să dezvoltăm tehnologii active de deviere a orbitelor acestor corpuri cerești si de protecție a planetei noastre natale. În același timp, trebuie să fim conștienți de acest fenomen și să înțelegem ce se poate întâmpla, precum și de faptul că se întreprind eforturi susținute pe plan internațional pentru a ne informa și proteja. În acest sens, Asteroid Day este o inițiativă cu o componentă educativă puternică și sunt bucuros să mă alătur demersului Discovery de a populariza informațiile științifice legate de asteroizi”, a spus Dumitru Prunariu.

Discovery Science va difuza pe 30 iunie, în premieră de la ora 21:10, documentarul „Asteroizii: Misiune periculoasă”, în narațiunea celebrului regizor David Cronenberg, iar începând cu ora 22:00, filmul „51 Degrees North”, primul program realizat pe bază de scenariu și difuzat vreodată pe Discovery Science.

În plus, cu această ocazie, televiziunea lansează „Asteroid Day: Numărătoarea inversă”, o serie de programe care vor fi difuzate timp de 10 zile înainte de marele eveniment, începând din 20 iunie.

În cele zece zile premergătoare Asteroid Day, de sâmbătă, 20 iunie, până luni, 29 iunie, Discovery Science va difuza programe despre asteroizi timp de două ore pe zi, începând cu ora 22:00.

Pe lângă programele speciale pe această temă, vor fi transmise și spoturi de tipul întrebări și răspunsuri conținând informații interesante despre asteroizi, oferite de celebri astronauți și oameni de știință. O parte dintre aceste programe, precum „Explorăm Cosmosul”, „Un univers cu probleme” sau „Focul din cer”, pot fi vizionate și pe Discovery Channel pe 26, 28 și 30 iunie.

Cu aceeași ocazie, Discovery Science lansează o competiție, provocându-i pe fani să posteze pe site-ul www.yourdiscoveryscience.com filme sau fotografii prin care să arate cum s-ar proteja în cazul în care un asteroid ar lovi Pământul. Toți cei care doresc să participe la competiție se pot înscrie în intervalul 1 – 30 iunie 2015.

Asteroid Day este o inițiativă internațională care își propune să informeze publicul din întreaga lume cu privire la asteroizi și la măsurile pe care le poate lua pentru a proteja planeta, propria familie, comunitățile și totodată generațiile viitoare.

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications, lider mondial pe segmentul canalelor TV cu plată, care ajunge la aproape 3 miliarde de abonați în peste 220 de țări și teritorii.

De peste 30 de ani, Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea, prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, ID Xtra și Discovery Science, dar şi prin intermediul produselor şi serviciilor comerciale şi educaţionale de top.

De asemenea, din 2014, Discovery a preluat pachetul majoritar al Eurosport, liderul pan-regional în conținut sportiv din Europa, Asia Pacific, Orientul Mijlociu și Africa.

În Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, 16 branduri Discovery ajung la peste 504 de milioane de abonați din 109 de țări și teritorii, fiind difuzate în 20 de limbi.

Discovery Science este singura televiziune la nivel mondial dedicată științei, adresându-se tuturor celor care îndrăznesc să-și pună întrebări de bază precum „de ce nu„ sau „cum”.

Televiziunea a fost lansată în 1996 şi este disponibilă în casele a 76 de milioane de telespectatori din Statele Unite şi în casele a 82 de milioane de telespectatori la nivel internațional.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii