Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Discovery România a câștigat un premiu de aur la PromaxBDA Europe 2015 Awards

Un spot Discovery România, realizat de casa de producție „We Are Basca” pentru marcarea unui secol de la începutul Primului Război Mondial, a fost premiat cu Aur în ultima săptămână din martie, în cadrul galei PromaxBDA Europe 2015 Awards de la Berlin, la categoria „Channel or Programme Special Event Spot(s)”, informează Media Expres.
Adrian Luca Discovery premiu

Spotul a fost difuzat pe Discovery Channel România și Bulgaria în iunie 2014 și a promovat două emisiuni: „Asasinatul de la Sarajevo” și „Jurnalele Primului Război Mondial”.

Performanța vine după ce echipa de creație Discovery a mai câștigat și anul trecut două trofee în cadrul PromaxBDA New York și Londra: Aur la categoria „Special News Report or Event Program Spot or Campaign” și Bronz la categoria „Holiday/Seasonal/Special Event Program Spot” (New York), respectiv Aur la categoria „News/ information channel spots or programme campaign” (Londra) pentru un spot dedicat promovării seriei de programe despre asasinarea lui J.F. Kennedy.

Conceput de Adrian Luca, Creative Manager, Discovery Networks Europa de Sud-Est (foto), alături de casa de producție „We Are Basca” și regizat de Ioachim Stroe, clipul premiat anul acesta recreează în cele mai mici detalii atmosfera anului 1914, de la apartamentul în care s-a filmat până la elementele de decor. Muzica a fost special compusă de Luiza Zan.

PromaxBDA este o organizație internațională ce se adresează specialiștilor în marketing, promo și design pentru televiziune și alte platforme video. Asociația are peste 10.000 de membri, atât companii, cât și angajați din organizații media, agenții de marketing, companii de cercetare și furnizori de tehnologie.

Organizația deține importante resurse de informare și educare în media marketing. PromaxBDA Europe Awards este singura competiție de acest gen, având ca scop recunoașterea celor mai creative activități de promovare în televiziune, marketing și design din Europa.

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) ce deține televiziunile Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, ID Xtra și Discovery Science, dar oferă și produse şi servicii comerciale şi educaţionale.

Din 2014 Discovery a preluat pachetul majoritar Eurosport, liderul în conținut sportiv din Europa, Asia Pacific, Orientul Mijlociu și Africa. În Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, 16 branduri Discovery ajung la peste 504 de milioane de abonați din 109 de țări și teritorii, fiind difuzate în 20 de limbi.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii