Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Discovery propune operatorilor de mobil un parteneriat pentru Jocurile Olimpice

Discovery Communications a semnat cu operatorul de telefonie mobilă TIM un acord care îi oferă acestuia statutul de „official olympic mobile broadcaster” în Italia, informează MEDIA EXPRES. Un acord similar pentru România este așteptat și pentru Jocurile Olimpice din 2018 și 2020.
Audi FIS Alpine Ski World Cup - Men's Slalom and Women's Giant Slalom

Cel mai mare operator telecom din Italia va oferi Jocurile Olimpice 2018-2020 clienților de servicii mobile, broadband și ultra-broadband și abonații TIM vor avea acces la evenimente sportive emblematice prin intermediul unui canal nou, oferit în exclusivitate.

TIM este cel mai important operator de telefonie mobilă din Italia și parteneriatul este primul de acest tip pe oferta digitală pentru operatorii telecom din Europa pe care a conceput-o Discovery, care astfel primesc acces la conținut exclusiv, dedicat Jocurilor Olimpice.

Jean-Briac Perrette, Preşedinte şi CEO, Discovery Networks International, a declarat: „Parteneriatul cu cel mai mare operator telecom din Italia, care va deveni astfel «Olympic Mobile Broadcaster», ne va permite să punem la dispoziţia a milioane de oameni o experienţă unică de vizionare a Jocurilor. Acest parteneriat este o premieră mondială şi reprezintă un câștig uriaş pentru fanii care vor să se bucure de conţinut exclusiv, de la Jocurile Olimpice, oriunde şi oricând.”

Statutul de „Official Olympic Mobile Broadcaster” oferă TIM oportunitatea exclusivă de a-și asocia brandul cu Inelele Olimpice şi de a pune la dispoziţia abonaților săi o experienţă de vizionare personalizată, cu acces exclusiv la un canal liniar disponibil 24/7, unde operatorul va oferi știri, recomandări și conținut de tipul short-form care va permite fanilor să își urmărească eroii naționali acasă, online, în mișcare.

Acest prim acord este un pas înainte în demersul Discovery de a crea o experiență unică de vizionare a Jocurilor Olimpice pentru fani, care se vor conecta la conținut personalizat, relevant local, disponibil pe toate ecranele. De asemenea, acest parteneriat permite TIM să se asocieze direct cu Mişcarea Olimpică, pe tot parcursul ciclului olimpic din perioada 2018-2020, începând cu Jocurile Olimpice de Iarnă de la PyeongChang din februarie 2018 și va oferi acces în timp real la cele mai recente informații și știri despre eroii olimpici naționali.

VEZI CIFRA DE AFACERI A COMPANIILOR DE CERCETARE DE PIAȚĂ ÎN 2016

De asemenea, abonaţii TIM vor avea acces nemijlocit la platforma Eurosport Player, prin intermediul căreia fanii se vor putea bucura de o experienţă de vizionare multidimensională a evenimentelor sportive – inclusiv Campionatele Mondiale de Nataţie FINA, Campionatele Mondiale de Atletism IAAF, turneele de Mare Şlem (French Open, US Open, Australian Open), toate cele trei mari tururi de ciclism (Turul Italiei, Turul Franţei, Turul Spaniei) şi sezonul sporturilor de iarnă.

În plus, ei contectați la Jocurile Olimpice, prin conţinut în realitate virtuală şi realitate augmentată, conținut 360 de grade şi peste 30 de feed-uri adiţionale, care oferă acces la fiecare moment al competițiilor, din orice unghi.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii