Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Discovery Media vinde publicitate în România pentru televiziunea HGTV

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, a anunțat lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru televiziunea HGTV, intrată în portofoliul global Discovery în urmă cu doi ani, odată cu achiziția companiei Scripps, informează Media Expres.
 aboneaza-te
HGTV home garden

Difuzarea programelor despre casă și grădină în România a început în luna mai a anului trecut, odată cu introducerea blocului de emisiuni HGTV în grila TLC.

HGTV aduce cinci piloni noi de conținut în portofoliul Discovery: vânzare și cumpărare de case, renovarea locuințelor, renovarea și apoi punerea în vânzare, construcția de case noi, case de vis, prin emisiunile „Vânătorii de case”, „Specialiști în renovări”, „Câștigător la loterie, caut casă”, „Renovări pe plus sau minus”, „Case renovate și salvate”.

„Emisiunile din grila HGTV au fost urmărite de un număr foarte mare de telespectatori odată cu lansarea televiziunii în România, în luna ianuarie a acestui an, confirmând faptul că acest tip de conținut, despre casă și grădină, este foarte popular și apreciat local. Interesul ridicat al telespectatorilor pentru programele cu focus pe amenajări interioare și achiziții de case, precum și nevoia de diversitate la nivel local în piața de publicitate ne-au convins că este un moment oportun să extindem portofoliul Discovery Media. Mai ales în contextul pandemiei, știm că oamenii au nevoie să evadeze în spații sigure, rămânând în același timp în confortul casei lor. Iar HGTV oferă fix acest tip de conținut de evadare din cotidian, un sentiment plăcut de „acasă”. Așa că venim pe piața locală cu un conținut foarte relevant pentru clienții de publicitate, prin intermediul căruia ei pot interacționa cu un public premium, într-un mod adaptat la nevoile actuale ale consumatorilor”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery Media.

Începând cu luna septembrie, HGTV se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Travel Channel, TLC, Eurosport 1 si Eurosport 2.

Discovery Media vinde publicitate pe un conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat. HGTV este singura televiziune din România care are ca temă principală sentimentul de „acasă”, reușind să devină în scurt timp destinația preferată a pasionaților de design interior, renovări și amenajarea grădinilor, care caută inspirație în fiecare zi, potrivit comunicatului Discovery care anunță începutul vânzării de publicitate.

HGTV a intrat în sistemul de măsurare a audiențelor în luna iulie 2020 și s-a poziționat încă din prima lună ca stația numărul 2 pe piața TV din categoria televiziunilor de non-ficțiune, atât ca rating, cât și ca share.

În luna august 2020, HGTV a devenit liderul categoriei în prime time, cu un rating mediu de 0.18 și o cotă de piață de 0.8 pe targetul comercial 18-49 urban, înregistrând și cel mai mare timp de vizionare din această categorie (81 de minute zilnic) și unul dintre cele mai mari de pe piața TV în general.

În ceea ce privește audiența, televiziunea are afinități foarte bune pe diverse targeturi comerciale: urban 18-49 studii și venituri medii și superioare, urban Esomar AB, angajați cu funcții de conducere din mediul urban, femei 18-49 cu studii medii și superioare.

Profilul demografic al stației se împarte după cum urmează: 54% foarte tineri (15-44 ani), 40% studii superioare, 41% Statut social superior Esomar AB, 57% locuiesc în București și orașele mari.

HGTV se distribuie în rețeaua Digi România.

Discovery Media este regia de publicitate a Discovery în România, unde vinde publicitate pentru Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Travel Channel și HGTV. Lansată în urmă cu 13 ani, regia de publicitate in-house gestionează inclusiv proiecte de publicitate non-standard și integrate, cu impact regional, acoperind profiluri de audiență complementare (segment masculin, feminin, familii).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii