Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Discovery Media a lansat vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația de televiziune Travel Channel.
Iulia Popa - Senior Sales Manager 1

Travel Channel a intrat în portofoliul Discovery în anul 2018, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living).

Lansarea oficială a fost anunțată joi seara, 16 mai, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde reprezentanții agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

Travel Channel vizează pasionații de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV.

Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

Iulia Popa (foto) – Senior Sales Manager Discovery România: „Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”.

VEZI PUBLICITATEA PE TELEVIZIUNILE DE DOCUMENTARE – TRIMESTRUL I 2019

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii