Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Discovery lansează o serie de scurt-metraje 360 cu Bear Grylls pentru promovarea Samsung Gear S3

Discovery a anunțat că lansează online mai multe scurt-metraje 360 (privitorul poate modifica orientarea camerei prin care se vede imaginea filmată) cu Bear Grylls, expert în supraviețuire, parteneriatul între Discovery și Samsung având ca obiectiv promovarea noului Samsung Gear S3, informează Media Expres.
Discovery

Colaborarea vizează pieţele din Statele Unite, Europa, Orientul Mijlociu şi Africa și implică o serie de scurt-metraje şi un spot TV, în care Bear prezintă ce poate face Samsung Gear S3, într-o multitudine de scenarii de supravieţuire.

Pe parcursul experiențelor prezentate în materialele video, Bear împărtăşeşte diverse tehnici de supravieţuire, pentru orice explorator izolat de civilizaţie.

Imagini de culise din timpul filmărilor sunt disponibile pe site-ul de realitate virtuală al Discovery la această adresă.

Unul dintre materialele video 360 inclus în campanie este disponibil AICI.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii