Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Discovery încearcă să distribuie pe cablu HGTV și în România

Discovery încearcă să distribuie și în România HGTV, televiziunea Home and Garden TV dedicată decorațiunilor interioare, în vreme ce televiziunea publică germană Deutsche Welle încearcă să propună distribuitorilor prin cablu și satelit dar și rețelelor hoteliere versiunea televiziunii în limba germană a DW, potrivit prezentărilor de la Convenția ACeR 2019, informează Media Expres.
HGTV home garden

Veselin Milicici, Marketing Manger Discovery, a susținut o prezentare în care a vorbit printre altele de noul brand global al Discovery lansat în octombrie 2019, noutăți și conținut și ce se va întâmpla în 2020, notează Media Expres.

Discovery a testat programele HGTV pe TLC printr-un bloc de programe difuzat din luna mai care a dus la o creștere de 68% în ratinguri pe segmentul 18-49 de ani, potrivit directorului Milicici.

Oficialul Discovery a mai spus că Eurosport va aduce în România un invitat surpriză din English Premier League, în luna noiembrie 2019, fără să-i dezvăluie identitatea. Anunțul vine în contextul în care Eurosport a cumpărat drepturile exclusive pentru România ale campionatului englez din 2020.

Radu Bușneag, reprezentantul DW în România, a spus în cadrul prezentărilor din cadrul Convenției ACeR 2019 că DW în limba germană este o televiziune finanțată de Parlament, iar activitatea editorială este supervizată de un consiliu editiorial independent („spre deosebire de alte țări”). În 2019, pe platformele de TV, radio și online programele DW au avut săptămânal 197 de milioane de utilizatori.

„DW German este încă la început în România, vă invit să ne contactați pentru noi parteneriate pe tema aceasta. Este pentru cei care vorbesc limba germană înafara granițelor Germaniei dar ne adresăm și zonelor care primesc un număr mare de turiști vorbitori de limba germană”.

În cadrul Convenției a mai susținut o prezentare Corina Cozmincă, Distribution Sales Manager pentru România la NBC Universal, care a mulțumit printre altele industriei de distribuție TV din România unde E! Entertainment are o acoperire de 95% din piață, iar Diva 99%.

Convenția de Comunicații Electronice ACeR 2019 ediția a 7-a se desfășoară la Hanul lui Manuc din București, la 30 octombrie, în organizarea Asociației ACeR, sponsorii principali fiind SES, Discovery, Cartoon Network.

În cadrul sesiunii „Viitorul afacerilor de conținut: liniar vs. non-liniar” au ținut prezentări Veselin Milicici, Marketing & Communications Senior Manager – Discovery CEEMCA, Corina Cozmincă, Distribution Sales Manager – NBCUniversal și Radu Bușneag, Distribution Representative Romania – Deutsche Welle.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii