Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Discovery îl aduce înapoi din Dubai pe Andrei Grigorescu în fruntea vânzărilor de publicitate

Discovery a anunțat numirea lui Andrei Grigorescu în funcţia de Senior Ad Sales Director pentru Europa Centrală și de Est din luna februarie, acesta conducând operațiunile de vânzări de publicitate din regiune, coordonând inclusiv activitatea casei de vânzări Discovery Media din România , informează Media Expres.
Andrei Grigorescu

Andrei Grigorescu revine astfel în biroul de la București al Discovery, de unde îi va raporta direct Victoriei Davies, vicepreședinte și Country Manager pentru Europa Centrală și de Est. Grigorescu va superviza operațiunile Discovery de vânzări de publicitate pentru 7 televiziuni premium, ce acoperă o gamă diversă de genuri: non-ficțiune, sport și lifestyle. În România, portofoliul include Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Eurosport 1, precum și National Geographic și Nat Geo Wild.

Înainte de a fi numit Senior Ad Sales Director pentru Europa Centrală și de Est, Grigorescu a ocupat în ultimii trei ani poziţia de Ad Sales and Commercial Director pentru Orientul Mijlociu și Africa de Nord, având biroul în Dubai.

CARE SUNT BUGETELE DE PUBLICITATE ATRASE DE TELEVIZIUNILE DE DOCUMENTARE ÎN 2015

Anterior relocării sale acolo în 2014, el a coordonat operațiunile de vânzări de publicitate ale Discovery pentru Europa de Sud-Est, gestionând un portofoliu comercial de șase televiziuni.

Înainte de a se alătura echipei Discovery în 2010, Andrei Grigorescu a lucrat pentru alte companii de media, printre care și News Outdoor, o divizie a News Corp.

„Sunt bucuroasă că îl avem pe Andrei înapoi în regiunea noastră și sunt convinsă că experiența sa internațională vastă, precum și gândirea lui strategică, ne vor ajuta să identificăm noi oportunități de creștere pe piețele din regiune. În special pentru operațiunile noastre din România, cred că Andrei va juca un rol esențial în dezvoltarea casei de vânzări Discovery Media, recunoscută deja drept un “One Stop Shop” pentru toți clienții care investesc în publicitatea pe canale premium”, a declarat Victoria Davies, VP, Country Manager pentru Discovery, Europa Centrală și de Est.

În Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, 18 branduri Discovery ajung la peste 536 de milioane de abonați din 109 de țări și teritorii, fiind difuzate în 21 de limbi.

VEZI BUGETELE DE PUBLICITATE ATRASE DE ZIARELE LOCALE ȘI REGIONALE ÎN 2015

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii