
Parteneriatul dintre Discovery Communications și FOX International Channels (FIC), compania multimedia a 21st Century FOX International, este definit ca fiind unul „strategic” și va oferi clienților un portofoliu de televiziuni pay-TV care se adresează segmentelor de public masculin și feminin, cu venituri medii și superioare, și „va duce la apariția unui nucleu de marketing creativ, constituit din brandurile inegalabile ale unor televiziuni care și-au consolidat de-a lungul timpului legătura strânsă cu publicul, oferind astfel o rată sporită de conversie viewer-to-buyer”.
Dorota Zurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA , a declarat: „Prin adăugarea portofoliul de canale Fox la oferta noastră comercială, devenim soluția unică pentru toți clienții care investesc în publicitatea pe canale premium, ce vizează segmentul upmarket. Discovery Channel, Eurosport și National Geographic Channel sunt destinațiile ideale dacă te adresezi publicului masculin premium, un segment foarte căutat de toți clienții de publicitate. În același timp, prin includerea TLC, Nat Geo Wild și Animal Planet în acest mix, portofoliul nostru este calea cea mai eficientă de a ajunge la publicul adult upmarket. Sunt convinsă că această combinație formată din portofoliul solid de canale Discovery, la care se adaugă experiența echipei locale de vânzări, respectiv brandurile și publicul larg al televiziunilor Fox va aduce o ofertă fără egal pentru clienții de publicitate”.
La rândul său, Deborah Armstrong, FIC Senior VP Media Sales & Partnership Marketin, a spus: „Nat Geo Channel și Nat Geo Wild sunt mărci puternice, cu o poziție de vârf pe piața din România și sunt cu adevărat îndrăgite de public. Posibilitatea oferită prin acest parteneriat de a extinde eforturile noastre de promovare va contribui decisiv la succesul canalelor. Vom putea oferi campanii integrate, cross-media, clienților din orice segment industrial, pentru cele mai dorite genuri și sectoare de public”.
Discovery are un birou local de vânzări de publicitate de șase ani. Din punct de vedere tehnic, vânzarea de publicitate pentru National Geographic Channel și Nat Geo Wild aduce pentru Discovery Networks un share mai mare pe segmentul urban, generează o cotă de audiență totală de 2,24% pe segmentul canalelor premium upmarket, respectiv de 3,06% pe publicul masculin, cu un reach lunar în creștere cu aproximativ 23% pe segmentul masculin și pe cel comercial general.
Echipa de vânzări de publicitate a Discovery în România este coordonată de Alisa Marta, care gestionează publicitatea pentru Discovery Channel, Animal Planet, TLC și, din iunie 2014, pentru Eurosport 1.
FOX International Channels (FIC) este divizia internațională multimedia din cadrul 21st Century FOX.
Principalele televiziuni pe care compania le deține sunt FOX, FOX Sports, FOX Life, FOX+ și National Geographic Channel. Compania mai operează televiziunile de filme FOX Movies, FOX Movies Premium și Star Chinese Movies, dar și canalele neliniare FOX Play, FOX Play+ și Nat Geo Play, și extensiile televiziunilor pentru mobil și HD. FIC deține, de asemenea, două studiouri de producție și realizează mii de ore de programe locale, fiind în activitate din 14 august 1993.