Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Discovery difuzează din 26 noiembrie „Averea ascunsă a lui Escobar”

Noua serie „Averea ascunsă a lui Escobar” - documentarul despre tentativa a doi foști agenți CIA de a găsi banii traficantului Pablo Escobar din Columbia - va avea premiera pe 26 noiembrie, de la ora 21:00, celelalte cinci episoade din seria de șase urmând a fi difuzate în fiecare duminică de la ora 21:00, conform Media Expres.
Discovery Channel

Se pare că Pablo Escobar — care la un moment dat a fost cel mai căutat om de pe planetă — a îngropat sume masive din averea lui, estimată la mai multe miliarde de dolari, prin toată Columbia. Legendele spun că foarte multe dintre aceste bogăţii nu au mai fost găsite niciodată.

Având acces autorizat în Columbia, doi foşti ofiţeri de spionaj, înarmaţi cu toată experienţa acumulată în cei zece ani petrecuţi în CIA, pleacă să caute presupusa comoară, informează Media Expres.

Doug Laux şi Ben Smith, foşti ofiţeri CIA, care au luat parte la mai multe misiuni în Orientul Mijlociu, colaborează cu agenţii de la Departamentul de Combatere a Drogurilor din SUA care s-au ocupat iniţial de acest caz şi s-au infiltrat în cercul de apropiaţi ai lui Escobar, pentru a căuta banii. Având acces în premieră absolută la anumite tehnologii şi informaţii ale CIA, plus numeroase surse „de culise”, această echipă este gata să caute banii lui Escobar prin toată Columbia.

Pentru început, Doug şi Ben pun ochii pe Barrio Escobar, o fostă groapă de gunoi transformată de „lordul drogurilor” într-un cartier unde, în timpul „domniei” lui, s-au mutat oameni săraci sau fără adăpost. Chiar şi acum, Pablo Escobar e foarte respectat aici, unde toţi i-au rămas profund devotaţi. Doug şi Ben iau legătura cu un localnic şi reuşesc să intre în cartier, în căutarea banilor lui Escobar, dar curiozitatea celor din zonă îi obligă să facă doar nişte investigaţii discrete.

Pe parcursul seriei, Doug şi Ben caută prin toată Columbia indicii lăsate de Escobar. Vor reuşi oare cei doi foşti agenţi secreţi să afle secretele şi să descopere averea lui Escobar? Sau se vor întoarce cu mâna goală?

Cu o acoperire de peste trei miliarde de abonați la televiziunile pay-TV și free-to-air din peste 220 de țări și teritorii, portofoliul Discovery include branduri globale precum Discovery Channel, TLC, IDx, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra/Velocity, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în Statele Unite, Discovery Kids în America Latină și Eurosport, lider în furnizarea de conținut sportiv premium relevant local și Gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa.

În fiecare an, abonați din toată lumea consumă peste 54 de miliarde de ore de conținut premium.

Discovery oferă conținut pe toate ecranele, prin intermediul companiei Group Nine Media, al platformei Discovery VR, prin servicii OTT precum Eurosport Player și Dplay, precum și produse de tipul TV Everywhere ce includ portofoliul GO cu aplicațiile TVE și Discovery K!ds Play. În Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, 21 de branduri Discovery ajung în 108 țări și teritorii, în 29 de limbi.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii