Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Discovery Channel anunță grila de toamnă și lansarea campaniei de brand „Nu înceta să fii curios!”

Discovery Channel anunță noua grilă de toamnă, lansând cu acest prilej și o campanie integrată de brand, regională, sub conceptul „Nu înceta să fii curios!”, informează Media Expres.
Vizual campanie_Idris Elba. Fara limite

Campania, care va începe în luna septembrie, celebrează bucuria de a ne lăsa în permanență surprinși și de a pune convențiile sub semnul întrebării. Totodată, este un prilej de a arăta încă o dată stilul unic de a spune povești pe care brandul Discovery l-a inițiat și cultivat de-a lungul celor 30 de ani de existență.

Într-o lume atât de ocupată, în care viața noastră de zi cu zi este influențată de responsabilități și reguli, Discovery îi omagiază pe cei care explorează un univers întreg de posibilități, dincolo de obstacole. Conceptul campaniei „Nu înceta să fii curios!” este un îndemn la acțiune, întruchipând spiritul non-conformist, bazat pe curiozitate, al brandului Discovery Channel.

Sub acest concept, grila de toamnă a Discovery Channel le propune telespectatorilor o serie de emisiuni ce le alimentează curiozitatea. Programele îi conectează la povești inedite și variate, aducându-i aproape de eroi care îi îndeamnă să-și depășească limitele, descoperind noi experiențe și informații.

VEZI CELE MAI URMĂRITE TELEVIZIUNI DIN MEDIUL URBAN – AUGUST 2015.

Fostul membru al trupelor SEAL, Joel Lambert, revine cu noi aventuri în Manhunt, sezonul 2; celebrul actor Idris Elba încearcă să stăpânească unele dintre cele mai dure discipline ale vitezei în Idris Elba: Fără limite; iar nonconformistul Ed Stafford va rezolva enigme din cele mai greu accesibile colțuri ale lumii, în emisiunea Ed Stafford: Misterele lumii.

În plus față de grila de toamnă, în luna decembrie, Discovery Channel va difuza în premieră în 220 de țări, inclusiv în România, documentarul Racing Extinction, semnat de regizorul Louie Psihoyos. Făcând înconjurul lumii pentru a investiga cele mai periculoase piețe negre și folosind tehnici avansate care arată legătura între emisiile de carbon și extincția speciilor, acest documentar va scoate la lumină adevăruri incredibile, care vor schimba radical percepția asupra lumii în care trăim.

Descrierile emisiunilor emblematice incluse în această campanie, care vor fi difuzate pe Discovery Channel:

Manhunt” (sezonul 2) – începând din 6 septembrie, în fiecare duminică, de la ora 21:00.

Joel Lambert, fost membru al trupelor SEAL și aventurier neînfricat, revine pentru un nou sezon al seriei Manhunt. De această dată, Joel nu se va mai lua la întrecere cu unități militare de elită din întreaga lume, ci cu o combinație internațională de vânători indigeni, unități de urmărire și forțe polițienești, în câteva dintre cele mai periculoase zone de pe glob. Cum se va descurca Joel, cu pregătirea lui militară, în fața unor metode de urmărire și vânătoare vechi de când lumea?

Comoara de pe Insula Șarpelui” – începând din 15 septembrie, în fiecare marți, de la ora 20:00

O comoară legendară, estimată la o valoare de sute de milioane de dolari, o echipă de elită în căutare de comori care pornește pe urmele unei noi teorii radicale și locurile sălbatice din largul coastei de sud-est a Braziliei – o expediție pe cât de fascinantă, pe-atât de periculoasă. Acești specialiști au adunat dovezi care îi conduc spre un loc unde nimeni altcineva nu ar mai îndrăzni să se ducă: o insulă îndepărtată, periculoasă, plină de mii de vipere ucigătoare.

Idris Elba: Fără limite” – începând din 25 septembrie, în fiecare vineri, de la ora 21:00

Idris Elba a fost fascinat de viteză dintotdeauna. Însă pentru aceste sporturi nu e de ajuns să fii un fanatic al vitezei. Pentru a ieși învingător, Idris trebuie să învețe patru seturi de abilități diferite, pe care de obicei cei din domeniu le învață și le exersează timp de mai mulți ani. Pe parcurs, actorul își va testa corpul, mintea și curajul până la extrem, intrând în competiție cu profesioniști de top.

Valley Uprising” – duminică, 4 octombrie, la ora 22:00

Documentarul premiat Valley Uprising explorează povești ale unor oameni care au forțat limitele posibilului în Valea Yosemite din California, asumându-și toate riscurile și scriind istoria a 50 de ani de escaladă pe stâncă. În acest interval de timp, sportul în sine a evoluat de la un simplu grup de alpiniști îndrăzneți, care se bazau doar pe forțele proprii și luptau luni sau chiar ani de zile ca să escaladeze vârfuri ca Half Dome și El Capitan, în sporturi conexe precum escalada cu echipamente de susținere, escalada liberă sau escalada cu parașută de siguranță.

Ed Stafford: Misterele lumii” – începând din 13 octombrie, în fiecare marți, de la ora 21:00

Renumitul explorator britanic Ed Stafford revine într-o nouă serie după succesul de care s-a bucurat în întreaga lume programul Supraviețuire extremă cu Ed Stafford. Celebru pentru că a parcurs pe jos traseul complet al fluviului Amazon și a reușit să înfrunte de unul singur cele mai ostile regiuni ale globului, Ed Stafford va porni acum în aventuri cu totul diferite, deoarece își propune să descifreze mistere surprinse de diverse imagini preluate prin satelit, din diverse zone îndepărtate ale planetei.

Racing Extinction” – premiera pe 2 decembrie

Discovery Channel va difuza documentarul Racing Extinction, semnat de regizorul premiat cu Oscar Louie Psihoyos, aducând laolaltă un grup de artiști și activiști pentru o nouă operațiune derulată sub acoperire, cu scopul de a prezenta întregii lumi nu numai traficul care se face cu specii în pericol de dispariție, ci și eforturile depuse pentru a împiedica dispariția în masă a acestor specii.

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) este o divizie a Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK), lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, care ajunge la aproape trei miliarde de abonați în peste 220 de țări și teritorii.

VEZI CELE MAI URMĂRITE TELEVIZIUNI LA NIVEL NAȚIONAL – AUGUST 2015

Televiziunile fanion ale companiei sunt Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, ID Xtra și Discovery Science, deține produse şi servicii comerciale şi educaţionale de top.

De asemenea, din 2014, Discovery a preluat pachetul majoritar al Eurosport, liderul pan-regional în conținut sportiv din Europa, Asia Pacific, Orientul Mijlociu și Africa.

În Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, 16 branduri Discovery ajung la peste 504 de milioane de abonați din 109 de țări și teritorii, fiind difuzate în 20 de limbi.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii