
„Pe parcursul celor 10 ani, Iosefina Frolu a avut o contribuție semnificativă în ING, promovând valorile companiei și protejând reputația brandului. În numele ING, îi mulțumesc pentru ceea ce a realizat și îi doresc mult succes în tot ce îşi propune”, a declarat Michal Szczurek, CEO al ING România.
Iosefina Frolu (43 de ani) s-a alăturat ING în 2006, în rolul de Director de Marketing & Comunicare al ING Wholesale Banking, divizia pentru clienți corporate, unde a construit de la zero echipa și practica de comunicare. În 2010, a devenit Director de Comunicare al ING Bank România, fiind responsabilă de comunicarea cu media, comunicarea internă, marketingul relațiilor cu clienții corporate și activitatea de CSR. Anterior, Iosefina Frolu a fost Manager Relații Publice în FMCG (Brau Union, ulterior Heineken) și Coordonator Programe la agenția de relații publice DC Communication.
„Am avut șansa să lucrez într-o companie extraordinară – cu viziune, cu o adevarată cultură a performanței și cu oameni foarte buni. ING va rămâne pentru mine un love brand. Le mulțumesc colegilor mei pentru tot ce am învățat și am facut împreună”, a declarat Iosefina Frolu. „Sunt câteva proiecte care mă atrag și vreau să îmi încerc abilitățile și în alte zone decât cea a comunicării. În timp, voi decide la ce și cu cine voi lucra”, a adăugat fostul Director de Comunicare al ING.
Banca a demarat deja procesul de recrutare a unui succesor.
Topul băncilor din România în 2016, în funcție de active
ING Bank a reușit anul trecut cea mai mare creștere a nivelului cotei de piață dintre cele 37 de bănci din România, potrivit datelor Băncii Naționale a României. Anul trecut, banca cu origini olandeze a ajuns la 7,08% din piață, cu active de 27,869 miliarde de lei, de la 6,3%, în 2015. Aceasta a rămas pe poziția a șaptea a topului, dar a fost extrem de aproape să depășească CEC Bank, locul al șaselea, care a atras 7,16% din piață, cu active de 28,194 miliarde de lei.
Profitul brut al ING Bank România a crescut cu 22%, în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, ajungând până la 120 de milioane de lei, datorită majorării veniturilor (cu 52 de milioane de lei) și menţinerii sub control a costurilor. În aceeași perioadă, veniturile totale ale băncii au crescut cu 19%, atingând 323 de milioane de lei, datorită creşterii afacerii și a numărului de clienți activi.
Profitul net al ING Bank România a trecut de 100 de milioane de euro, în 2016, datorită creditării
Un român devine membru în echipa de conducere a ING Cehia
Începând cu 1 iunie 2017, Ștefan Radu, directorul de Strategie și Produse Retail la ING România, coordonează operațiunile de marketing ale ING Cehia, cu focus pe digital.