Cautare




, Contributor

Shopping |
|

Diorama Concept și o formă de ,,joie de vivre” românesc

Diorama-concept-Fashion-Bracelet-printed-leather-Midnight-blossom-logo.jpg
Trei prietene - Anca Ignatescu, Sorana Kapusta și Oana Stan - au creat brandul de accesorii Diorama Concept. Totul a pornit de la dorința de a pune în valoare lucrările Ancăi, absolventă a UNARTE București, într-o manieră mai puțin rigidă decât clasicele expoziții de artă.

Ideea că talentul ei trebuie să aducă bucurii mici și dese celor care-i apreciază desenele s-a îmbinat perfect cu ilustrațiile vesele care arată iubirea pentru animale și pentru viață a Ancăi Ignatescu.

Rezultatul îl reprezintă Diorama Concept (dioramaconcept.co.uk) și colecția ,,Fragments of a Painted Life”, care cuprinde genți,  brățări din piele, huse pentru mobil și tabletă, tapete și o serie de obiecte de decor a căror grafică poartă semnătura Ancăi.

Iubitoarele de accesori au de ales între 21 de grafici vesele și colorate cu nume adorabile: Vivid Parrot, Butterfly Effect, Tiger Spell, Happy Zebra, Rhino în Prague, Traffic Jam, Fantastic Eagle, Royal Deco sau The Secret of The Red Chrysanthemum. Toate sunt imprimate pe diverse tipuri de genți, plicuri, shopper bags, genți de zi sau de seară (din piele, satin sau PVC) și portfarduri, cu prețuri între 100 și 600 de lei. Aceeași serie de grafici este imprimată și pe corpuri de iluminat și tabureți sau extinse sub formă de tapet.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii