FacebookTwitterLinkedIn

În România, 41% dintre consumatori sunt deja consumatori digitali. Acești consumatori se informează online, au acces la reviews , pot verifica din mai multe surse veridicitatea mesajelor de marketing și aleg cum doresc canalul de cumpărare.

În acest context, 62% dintre consumatori se informează exclusiv online pentru a cauta produsul sau serviciul dorit, decizia de cumpărare este 56-67% și este bazată pe sfaturile date de prieteni şi cunoştinţe, iar numai 21% sunt influenţaţi de loialitatea faţă de brand.

Digitalizarea devine din ce în ce mai prezentă în mediul de afaceri, nu doar transformările în comportamentul consumatorilor, ci și adopția noilor tehnologii, instrumente și aplicații este puternic disruptivă, cu impact imediat în activitatea tuturor companiilor.

Digitalizarea este efectul revoluției internetului și a transformărilor tehnologice. Pentru fiecare industrie poate însemna ceva diferit, dar beneficiul este pentru întreg ecosistemul de business sau social. Conectivitatea a condus la creșterea exponențială a volumului de date iar utilizarea relevantă a acestora pentru marketing și vânzări este cea mai mare provocare. Conversia marketing-ului digital în vânzări și creșterea veniturilor pentru companie este una din marile întrebări la care oamenii de marketing și vânzări din era digitală încearcă să răspundă”, susține  Diana Dumitrascu, Director Executiv, Kompass Romania și Doingbusiness.ro

În cadrul conferinței, la care sunt așteptați 150 de participanți de la importante companii multinationale si antreprenoriale românești, vor vorbi: Demis Ghindeanu, Consultant de Marketing Asociat, Marks; Laurențiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star; Elena Iordache, International Sales Executive, Teads; Elena Badea, Partener & Senior Consultant, Sfera Business; Iulia Lazea, Managing Consultant, Horváth & Partners Management Consulting; Alexandru Ursu, Regional Sales Manager, Salesforce; Dumitru Ion, CEO, Kompass Romania.

În cadrul celor două părți ale conferinței, aceștia vor discuta despre fuziunea dintre online și offline, despre aplicațiile care ajută la creșterea vânzărilor și care vor sublinia tendințele și strategiile inovatoare din Marketingul Digital. Conferința se va încheia cu un workshop cu tema: Scriere persuasiva cu tehnici de NLP.

Mai multe detalii despre eveniment, puteți găsi aici.