Cautare




, Contributor

twinzAPPVoice |
|

Digitalizarea chioșcului de presă tradițional

Distribuția de presă este într-o perioadă de tranziție, de la modelul tradițional prin chioșcuri amplasate strategic în locații cu un trafic pietonal intens, către modelul digital de distribuție, prin mediul online.
 aboneaza-te

Hârtia, suportul tradițional al distribuției informației pentru presa scrisă, ia o nouă formă, cea a gadget-urilor, a acelor instrumente ajunse aproape indispensabile pentru omul modern. Ecranele HD ale smartphone-urilor și ale tabletelor au devenit suporturile preferate de către consumatorul modern de informație, în defavoare foșnetului hârtiei de ziar sau a celei premium dedicată revistelor.

Consumatorul de presă dictează piața, ajutat de suporturile tehnologice, bineînțeles, fapt care a declanșat o adevărată revoluție în industria de publishing, în special pe nișa de distribuție a publicațiilor. Chioșcul tradițional de ziare nu mai era locul din care consumatorul își lua conținutul informativ pe care dorea să-l consume. Chioșcul de ziare a ieșit aproape brusc din deprinderile cotidiene ale consumatorului, fiind înlocuit de gadget-uri, de facilitățile puse la dispoziție de mediul virtual. Conținutul a devenit mai accesibil, mai dinamic, mai complex în mediul virtual ceea ce a determinat această tendință accentuată de migrație.

Jucătorii din industria de publishing au fost și sunt nevoiți să se adapteze la nevoile consumatorilor de informație. În același timp, la rândul lor, publisherii au nevoie de soluții rapide prin care să-și adapteze conținutul pentru print la specificațiile digitalului. Aici intervine tot tehnologia care le facilitează publisher-ilor  migrația din chioșcul de presă tradițional în chioșcul de presă digital, migrație care, oricât de complicată ar părea este simplificată de un grup de programatori români reuniți sub twinzAPP, o aplicație creată după o identificare exactă a nevoilor acestei nișe în procesul de migrare. Aplicația dezvoltată în biroul companiei cu același nume din București este un răspuns simplu și la obiect oferit industriei de publishing pentru a putea face față schimbării radicale prin care trece.

Mai exact, twinzAPP ia o revistă pregătită pentru print și îi transformă conținutul într-unul optimizat pentru nevoile cititorului digital. De asemenea, poate trece foarte ușor peste limitările impuse de print, ceea ce înseamnă, printre altele, galerii foto extinse, materiale video si link-uri web. Toate aceste elemente formează conținutul căutat și apreciat de către cititorul digital care caută dinamism, interacțiune, dar și o asimilare mai rapidă a informației.

Aplicația creată de Florian Vlad și de echipa sa, datorită răspunsului „scurt și la obiect” prin care întâmpină nevoile industriei de publishing, a ajuns să susțină tranziția de la chioșcul de presă tradițional la cel digital in tari precum SUA, Marea Britanie, Germania si Africa de Sud, iar popularitatea twinzAPP este în creștere.

Digitalizarea unor sectoare mari, cum ar fi publishing-ul deschide nișe care pot fi exploatate de antreprenori în vederea construcției unui business cu potențial. Modul în care twinzAPP răspunde unor nevoi vitale pentru o întreagă industrie este doar un exemplu care poate fi extins cu succes atâta timp cât vor fi identificate nișe cu potențial.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii