Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Digi24 – profilul telespectatorilor și audiențe în prime time

Televiziunea de știri Digi 24 are cea mai mică audiență în prime time de pe nișa știrilor, la nivel național, dar are cel mai tânăr public dintre cei patru competitori.
Digi24.jpg

În luna ianuarie 2017, programele difuzate de Digi24, canal deținut de operatorul de cablu RCS & RDS, a avut o audiență medie de 92.000 de telespectatori pe minut în prime time (19:00 – 24:00), la nivel național. Este cel mai mic rating mediu de pe nișa știrilor, sub B1 TV (121.000), Realitatea TV (116.000), Antena  (553.000) și România TV (574.000).

Deși figurează în lista must-carry, Digi24 are dezavantajul că este plasat în grila operatorilor de cablu (concurenții lui RCS & RDS) pe poziții greu de accesat.

Comparativ cu luna anterioară, audiența din prime time a crescut cu 12.000 de persoane la nivel național. Față de ianuarie 2016, ratingul mediu este mai mare cu 33.000 de persoane.

Digi24 are un public ofertant pentru clienții publicitari, în ciuda celor mai mici audiențe de pe nișa știrilor.

Circa 27,7% dintre telespectatorii din prime time ai Digi24 au vârste cuprinse între 18 și 44 de ani. Este cea mai mare cifră procentuală de pe acest segment: România TV (9,6%), Antena 3 (10,6%), B1 TV (13,7%) și Realitatea TV (18,3%).

Publicul predominat la Digi24 este reprezentat de persoane cu vârste de peste 65 de ani: 27,4%. Dar este cea mai mică cifră procentuală de pe această nișă: România TV (47,7%), Antena 3 (40,5%), B1 TV (37,6%) și Realitatea TV (36,8%).

Aproape jumătate din audiență este formată din persoane cu studii superioare: 47%. Este cea mai mare cifră procentuală de pe nișa analizată: România TV (21,3%), Antena 3 (29,9%), B1 TV (33,3%) și Realitatea TV (39,1%).

Ponderea bărbaților este mai mare decât a femeilor la Digi24 (prime time): 56,7%, respectiv 43,3%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii