Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Digi TV Digital lansează comercial extraopțiunea Digi 4K de luni, 10 decembrie

RCS & RDS lansează luni, 10 decembrie, pentru abonații Digi TV Digital, extraopțiunea Digi 4K care permite vizionarea, gratuit, până la finalul lunii ianuarie 2019, a competițiilor fotbalistice europene Bundesliga, La Liga, Ligue 1, UEFA Champions League și UEFA Europa League, informează Media Expres.
digi

Din 1 februarie 2019, extraopțiunea Digi 4K va fi disponibilă la prețul de 5 lei pe lună pentru toți abonații Digi TV Digital.

Perioada de teste s-a încheiat, iar de vineri, 7 decembrie, intră în vigoare grila oficială a televiziunii 4K, care va conține documentare pe diverse tematici (lifestyle, hobby, viața în sălbăticie), transmisiuni sportive din fotbal, noul sezon de Formula 1 și videoclipuri muzicale, notează Media Expres.

În perioada ianuarie – februarie, vor fi transmise în direct, la Digi 4K, cel puțin 30 de meciuri din campionatele spaniol, francez, german și din cele mai importante competiții europene de fotbal. În martie, odată cu noul sezon de Formula 1, se vor difuza în format 4K și cursele derulate în Australia și Bahrain, programate pe 17 martie și, respectiv, 31 martie.

Televiziunea a început să emită, în premieră în România, la 24 noiembrie și poate fi recepționată în toată țara doar în grila Digi TV (cablu digital). Identificarea canalului se realizează fie automat, fie prin rescanare, iar pentru a viziona corect și la calitatea 4K programele televiziunii, abonații trebuie să dețină un televizor cu rezoluție Ultra HD și Digi Smart CAM.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – NOIEMBRIE 2018

Standardul Ultra HD permite vizionarea programelor preferate la o rezoluție de 3840×2160, oferind telespectatorului o imagine mult mai clară și mai apropiată de realitate, dar și o cromatică mai bogată.

Digi | RCS & RDS este liderul pieței de internet, pay-tv și servicii convergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia și figurează în top trei operatori tradiționali de cablu în Europa. Înființată în urmă cu 25 de ani, compania deține aproape în integralitate cea mai modernă și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 7 milioane de gospodării în România și Ungaria, la finalul anului.

În România, Grupul Digi este, în prezent, cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu aproximativ 13.000 de angajați.

În oferta de conținuturi trans-media a grupului Digi figurează televiziunea de știri Digi 24, televiziunile sportive DigiSport 1, 2, 3, 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile de documentare Digi World, Digi Animal World, Digi Life, televiziunile de muzică UTV, Hit Music și Music Channel, radiourile ProFM, Digi FM, Chill FM și Dance FM, platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR ÎN MEDIUL URBAN – NOIEMBRIE 2018

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii