FacebookTwitterLinkedIn

Compania RDS & RCS SA a decis includerea stației Digi FM în cadrul Monitorizării Investițiilor în Publicitatea Radio (MIP Radio) începând cu 1 ianuarie 2016, primele rezultate ale monitorizarii fiind deja disponibile. Pe lângă datele de monitorizare ale PRO FM, compania pune în prezent la dispoziția propriilor clienți de publicitate informații independente cu privire la modul de livrare a spoturilor publicitare și pentru statia Digi FM și oferă un plus de transparență și încredere prin accesarea serivicului MIP Radio.

Prin adăugarea stației radio Digi FM, MIP Radio oferă rezultate independente, complete, corecte și standardizate privind investițiile în publicitatea radio pentru 9 stații radio cu emisie națională.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

VEZI CARE SUNT RATINGURILE OBȚINUTE DE MECIURILE DE FOTBAL DIN LIGA 1