Forbes Staff, Contributor
Travel |
|
Diesel: colecție-capsulă inspirată de Veneția

Cum anul acesta Festivalul de Film de la Veneția s-a desfășurat într-o formulă atipică din cauza restricțiilor impuse de pandemie, Rosso a considerat că trebuie să facă ceva special, pentru a spori atenția asupra evenimentului cultural și a orașului, în general. Astfel, Diesel a ales o metodă neconvențională pentru a-și prezenta colecția-capsulă denumită Unforgettable Venice: în Piața San Marco a fost instalat un stand, similar celor în care de obicei se vând suveniruri, iar acolo au fost prezentate, în premieră, piesele din noua colecție.
Articolele din această serie limitată Diesel sunt inspirate de simbolurile Veneției, cum ar fi leul înaripat din San Marco, care se regăsesc pe hanorace, tricouri sau șepci unisex. Peste imaginile binecunoscute sunt imprimate diverse schițe, tocmai pentru a da o notă ușor ironică proiectului. O parte din încasările provenite din vânzarea acestei colecții va fi donată Fundației OTB, pentru a putea finanța proiecte sociale în beneficiul familiilor italiene afectate de pandemie. Fundația OTB este un proiect al companiei care deține brandul Diesel, prin care o parte din veniturile grupului sunt redirecționate către diferite acțiuni din sfera responsabilității sociale. Una dintre acestea are legătură tot cu Veneția, și a avut ca scop restaurarea celui mai cunoscut pod din oraș, Ponte di Rialto, construit în secolul al XVI-lea. Lucrarea a fost terminată la finalul anului trecut și avea programată inaugurarea la începutul lui 2020. Evenimentul a fost amânat de două ori până acum, din cauza pandemiei.
Colecția Unforgettable Venice va fi disponibilă în patru variante și 55 de piese (cinci este numărul favorit al luiRosso) și va putea fi achiziționată online, pe website-ul oficial Diesel.
Mai multe articole Forbes
Comentarii
Nu există comentarii