Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

ForbesForward |
|

Diana Dima, Christian Tour: Ne propunem să venim ȋn ajutorul clienţilor noştri din programul Senior Voyage şi să livrăm către aceştia ȋn Bucureşti-Ilfov, ȋn mod gratuit, comenzile plasate către supermarket-uri sau farmacii

Christian Tour își propune să vina ȋn ajutorul clienţilor din programul Senior Voyage și să livreze către aceştia ȋn Bucureşti-Ilfov, ȋn mod gratuit, comenzile plasate către supermarket-uri sau farmacii, spune Diana Dima, Director de Marketing al companiei.
Diana Dima

Forbes România: Ce decizii de business a luat compania dumneavoastră de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

Nu este o noutate pentru nimeni faptul că industria turismului la nivel mondial, şi local desigur, se confruntă cu cea mai dificilă criză a ultimilor 30 de ani. Segmentul agenţiilor de turism a ȋnceput să resimtă efectele devastatoare ale acestei epidemii COVID-19, ȋncă din urmă cu mai multe luni, de la izbucnirea acesteia ȋn China. Treptat, tot mai multe destinaţii turistice şi-au ȋnchis accesul pentru turişti şi asta ne-a afectat profund atât grupurile deja formate si cu plecări programate ȋn această primăvară, dar şi fluxul normal de vânzări.

Astfel, compania noastră se află ȋn postura de a trebui să găsească deopotrivă soluţii pentru turişti, cât şi pentru propriul business. Iar asta nu este o muncă deloc uşoară.

Spre deosebire de alte industrii, ȋn cazul turismului volumul de muncă este aproape la fel sau chiar mai mare ȋn această perioadă, deoarece foarte mulţi turişti doresc modificări ale datelor de călătorie sau ale destinaţiei. Din acest motiv, lucrăm la capacitate maximă, chiar dacă la distanţă.

Din punct de vedere al business-ului, având ȋn vedere faptul că suntem parte a unui grup mai mare de companii cu activităţi diverse, ne concentrăm pe exploatarea la maximum a resurselor disponibile şi spre reorientarea către alte linii de business.

De pildă, lucrăm intens la ȋncheierea unor colaborări cu companii din zona FMCG, farmacii sau alimentaţie publică, pentru a face livrări de bunuri, alimente sau catering la domiciliul cetăţenilor. Având la dispoziţie o flotă consistentă de autoturisme, dintre care 20 maşini electrice, ȋn cadrul companiei noastre de transport – MementoBUS.

De asemenea, ne concentrăm asiduu şi pe partea de dezvoltare software, prin intermediul start-up-ului Memento HUB, brand al grupului nostru de firme, axat pe parte de tehnologie.

Forbes România: Care sunt măsurile pe care compania dumneavoastră le-a luat în sprijinul angajaților de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

Ȋn acest context, au fost luate o serie de decizii privitoare la lucrul la distanţă, ȋncă de pe data de 13 martie sediul nostru central şi ulterior şi agenţiile din toată ţara lucrează remote.

Forbes România: Care ar fi măsurile guvernamentale ce ar trebui luate în următoarea perioadă de timp pentru a atenua efectele negative ale coronavirusului asupra activității din sectorul în care activați?

Ȋmpreună cu alţi colegi din industrie şi cu suportul ANAT, a fost formulat un punct de vedere comun care a fost transmis atât către Ministerul Economiei, cât şi către Premierul României. Subscriem măsurilor solicitate prin această scrisoare deschisă şi credem cu tărie că ajutorul statului este necesar pentru a putea traversa această perioadă atât de dificilă.

Forbes România: Care sunt scenariile posibile pe care le vedeți pentru business-ul dumneavoastră dacă epidemia continua și/sau ia amploare? Dar pentru întreaga economie românească?

Momentan considerăm că este prematur să ne angajăm ȋn a face scenarii, câtă vreme nu avem un orizont de timp până la care călătoriile vor fi afectate de ȋnchiderea graniţelor sau de carantine. Cu siguranţă ȋnsă că industria turismului va suferi efecte ȋndelungate din pricina acestei epidemii, cauzate pe de o parte de ȋngrădirea temporară a capacităţii de a ne deplasa, de a călători dintr-o ţară ȋn alta, dar mai cu seamă din pricina efectelor macro-economice asupra diverselor domenii. Pe scurt, numărul tot mai mare de industrii afectate de epidemie va produce repercursiuni asupra multor români. Efecte care se vor resimţi, desigur, la nivel de venituri familiale. Având resurse diminuate, fiecare individ se va limita la necesarul zilnic şi va lăsa ȋn plan secund vacanţele şi călătoriile.

Forbes România: Cum credeți că ați putea ajuta comunitatea – socială și/sau de business?

Depunem deja toate eforturile pentru a găsi soluţii optime atât pentru a asigura continuitatea business-ului nostru, cât şi pentru a ajuta sau a susţine comunitatea.

Astfel, ne propunem să venim ȋn ajutorul clienţilor noştri din programul Senior Voyage (ȋn mare parte pensionari, cu vârse peste 60 ani), şi să livrăm către aceştia ȋn Bucureşti-Ilfov, ȋn mod gratuit, comenzile plasate către supermarket-uri sau farmacii. Ne aflăm ȋn plin proces de semnare a unor colaborări ȋn acest sens cu platformele dedicate. Şi facem apel, totodată, la orice business care doreşte să se alăture demersului nostru, să ne contacteze şi să putem ajuta ȋmpreună.

Ȋn plus, prin Memento Hub, start-up-ul de tehnologie al grupului nostru, venim ȋn sprijinul  operatorilor din turism (agenții, hotelieri, turoperatori, etc) oferindu-le acces în sistemele deja dezvoltate sau suport ȋn realizarea de noi dezvoltări: sisteme CRM, emitere şi gestiune de vouchere, platforme pentru reprogramări, etc. Toate serviciile din această perioadă fiind oferite în mod gratuit.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii