Cautare




, Contributor

Forbes.com

Antreprenori |
|

DHL continuă investiţiile pe piaţa din România

IMG_4678A.JPG
Pentru 2013 compania vizează creşterea capacităţii de transport şi îmbunătăţirea timpilor de tranzit pentru Bucureşti şi zona de est a ţării, prin investiţii în operarea unei aeronave noi în Otopeni.

În acelaşi timp, anul acesta DHL intenţionează să deschidă un centru operaţional nou la Cluj, aflat chiar în incinta aeroportului, similar celui de la Otopeni, care va permite sortarea mărfii imediat după sosirea acesteia în aeroport. Aceasta va conduce la îmbunătăţirea timpului de livrare cu cel puţin o oră.

În paralel, sediile DHL din ţară vor intra într-un amplu proces de modernizare, astfel încât să ofere clienţilor la nivel naţional cele mai bune soluţii şi un cadru modern în care aceştia să îşi efectueze expedierile.

În planurile companiei pentru 2013 se regăseşte şi strategia dedicată dezvoltării segmentului  companiilor mici şi mijlocii, care au o importanţă din ce în ce mai mare pentru industria în care DHL activează, dar şi pentru întreaga economie, reprezentând motorul de creştere pentru următorii ani.

Segmentul IMM reprezintă aproximativ 80% din numarul total de peste 5000 de clienţi ai DHL Romania, iar veniturile aduse companiei de acest segment sunt de peste 60%. La nivel global, IMM-urile reprezintă 92% din totalul de 2.8 milioane de clienţi DHL.

Din strategia de dezvoltare a acestui segment fac parte o serie de iniţiative legate de dezvoltarea şi lansarea unor instrumente dedicate: instrumente online pentru realizarea expedierilor prin aplicaţia MyDHL, dar şi o secţiune dedicată segmentului IMM pe site, care conţine un pachet de informaţii utile şi ajută companiile mici să îşi eficientizeze activitatea legată de exporturi sau importuri.

DHL are o experienţă de peste 20 de ani pe piaţa din România, aproape 500 de angajaţi, operează cu 3 aeronave, deţine o flotă de peste 200 de maşini şi oferă o acoperire de 100% la nivel naţional, prin cele 42 de locaţii aflate în cele mai importante oraşe de pe întreg teritoriul ţării.

În 2012 DHL a făcut o investiţie importantă prin înnoirea flotei cu 100 de autovehicule utilitare mari cu rafturi interioare (Volkswagen Crafter), care operează în toată ţara şi care au dublat capacitatea de transport pe teritoriul României oferind o eficienţă mai mare a livrărilor. 

De asemenea, DHL a început de anul trecut operarea unor aeronave cargo noi la Arad şi Cluj, pentru deservirea zonei de vest a ţării, care oferă capacitate de încărcare mărită şi au permis extinderea acoperirii pentru serviciile cu livrare în aceaşi zi pentru clienţii din această regiune. Expedierile clienţilor din partea de nord-est a ţării sunt exportate acum în acceaşi zi datorită unui parteneriat încheiat de DHL cu o linie comercială pentru ruta Iaşi – Bucureşti.

“Prin continuarea planului de investiţii DHL demonstrează încă o dată angajamentul său de a-şi dezvolta semnificativ operaţiunile pe piaţa din România. Pe o piaţă care a rămas în ultimii ani la o valoare constantă sunt sigur că investiţiile sunt singurele în măsură să ne asigure creştere, prin oferirea celor mai eficiente soluţii, care să conducă la menţinerea portofoliului de clienţi şi atragerea unor segmente noi” a declarat Daniel Kearvell, Managing Director DHL Romania.

DHL Romania este o companie responsabilă social iar grija permanentă faţă de mediul înconjurător este în linie cu strategia regională DP DHL “Go Green” de a reduce emisiile de carbon cu 20% până în 2020. La nivel local, compania a reuşit să reducă emisiile de carbon cu 7% (calcul efectuat pentru emisiile de carbon pe kilogram transportat) în 2012 faţă de 2011. DHL Romania se mândreşte şi cu câştigarea Premiului Green Business în 2012 pentru trei categorii – Dezvoltare Sustenabilă, Utilizarea Resurselor şi Servicii şi Comerţ, o dovadă în plus a responsabilităţii companiei faţă de mediul înconjurător şi comunitate.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii