Cautare




, Contributor

Leadership |
|

Dezvoltarea de produse tech cu potenţial disruptiv la How to Web Conference 2014 – Product Track

De la o schiță pe hârtie până la produsul finit, antreprenorul  trece prin aceleași provocări, dileme, alegeri, regrete și bucurii ca un părinte până când își vede copilul ieșit în lume de pe băncile școlii.
How To Web

Și nici atunci nu este sigur că va avea succes…

Ce face ca un produs să fie de succes? Ce abilităţi trebuie să aibă un product manager? Cât de importantă e implicarea potențialilor consumatori în dezvoltarea produsului și până unde? Aceste întrebări se regăsesc pe buzele tuturor antreprenorilor, managerilor, CEO, directorilor de resurse umane… Iar răspunsurile vor veni la How to Web Conference 2014Product track, eveniment organizat în parteneriat cu Mozaic Works.

Cel puțin în opinia lui Márk Tolmács, product manager la cunoscutul serviciu de video-streaming Ustream, un produs de succes este acela care „împlinește viziunea companiei tale pe termen lung. Restul sunt doar unelte cu care îți atingi acest scop.”

Ustream operează din Silicon Valley, California, în timp ce Márk lucrează ca product manager din Budapesta. În ciuda distanței, reușește să-și coordoneze bine echipa și e considerat un product manager bun. În luna noiembrie, al va urca pe scena How to Web Conference 2014 – Product Track pentru a vorbi despre cum poţi gestiona cu succes echipele distribuite şi cum poţi depăşi provocările localizării.

„Un bun manager de produs e cel care devine CEO al produsului respectiv”, spune Márk. Într-adevăr, una dintre trăsăturile unui bun product manager este să nu se limiteze la a fi răspunzător pentru produs, ci să devină personal responsabil pentru tot ceea ce înseamnă produsul respectiv, să-l înțeleagă în profunzime.

„Când o persoană se dedică la un asemenea nivel, toate celelalte atribute, precum onestitatea, deschiderea, transparența, pragmatismul, dorința de a învăța și experimenta sau ambiția vin de la sine. Dacă are un asemenea nivel de determinare problema nu mai e dacă, ci când produsul său va avea succes”, susține Márk Tolmács.

Alături de acesta, Ragnar Sass, Co-Fondator & New Markets Manager PipeDrive va vorbi despre implicarea utilizatorilor în procesele de dezvoltare pentru a construi un produs centrat pe nevoile clientului, folosind PipeDrive ca exemplu de bune practici. În momentul de faţă Pipedrive are o creștere remarcabilă pe o  piață dificilă, cea a soluțiilor de management al relaţiei cu clienţii (CRM) online, și a  reușit să atragă investiții de 3,4 milioane de dolari din partea unor  investitori din SUA, Marea Britanie, Germania sau Hong-Kong.

Despre metodologiile lean şi agile în product management va vorbi Maria Diaconu, Fondator şi CEO al Mozaic Works şi va oferi exemple concrete şi studii de caz pentru a înţelege cum poţi aplica aceste metodologii în activitatea ta de zi cu zi. Astel, vei învăţa cum să pui în aplicare tehnici de dezvoltare adaptivă a unui business/produs, dar şi cum să iterezi rapid colaborând pe orizontală între echipe auto-organizate şi interdisciplinare, în funcţie de cerinţele de moment şi etapele de evoluţie ale produsului.

Pe scurt, Lean startup constă într-o serie de tehnici de dezvoltare adaptivă a unui business/produs, coagulate de Eric Ries în 2011, inspirate din procesul de producție lean manufacturing dezvoltat de Toyota.

How to Web – Product track aduce în discuţie nu doar exemple de bune practici şi metodologii care pot fi utilizate cu succes, ci şi provocările pe care le confruntă product managerii în activitatea lor de zi cu zi. Printre specialiştii care îşi vor împărtăşi propria lor experienţă se numără şi Martyn Davies, dezvoltator creativ, product manager, consultant tehnic şi mentor în cadrul mai multor programe de accelerare din Europa, în prezent Developer Evangelist la Sendgrid, sau Mat Clayton, specialist cu o experienţă impresionantă în domeniul dezvoltării aplicaţiilor mobile, Co-Fondator & CTO Mixcloud, startup european cu o creştere rapidă a pus bazele unui serviciu apreciat la nivel internaţional

„La urma urmei sunt doar două greșeli pe care trebuie să le evite un manager de produs: să nu învățăm din greșeli și să renunțăm la visele noastre”, concluzionează Márk Tolmács.

Product managerii şi cei interesaţi să înveţe secretele dezvoltării de produse cu potenţial disruptiv la scară globală sunt invitaţi pe 20 noiembrie la How to Web Conference 2014 – Product Track. Biletele sunt disponibile online la http://2014.howtoweb.co/tickets/

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii