Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Opinii |
|

Dezbatere „Forbes” – Mihai Bârsan: „Piața de comunicare trăiește în simbioză cu piața bunurilor de consum și cu economia”

Locul 13 - Mihai Barsan_Ursus
„Forbes România” încearcă să realizeze o dezbatere de opinii ce vizează însănătoșirea practicilor din piața de comunicare. În aceste sens, am adresat o singură întrebare mai multor oameni din piața de publicitate. Lista noastră este deschisă.

Mihai Bârsan, Vicepreședinte Marketing URSUS Breweries și președintele International Advertising Association România (IAA).

Forbes: Credeți că activitatea DNA și ultimele campanii ANAF, pe plan național, vor influența crearea unei piețe de comunicare sănătoase în România?

Mihai Bârsan: Răspunsul meu este unul simplu. Piața de comunicare trăiește în simbioză cu piața bunurilor de consum și cu economia, în general: se ajută și se „cresc” reciproc. În același timp, când una dintre ele suferă și celelalte suferă. Dacă din activitatea DNA și ANAF rezultă o însănătoșire a climatului economic general, influența va fi benefică.

 

Citește și intervenția lui Ștefan Iordache (Leo Burnett România)!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii