Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Opinii |
|

Dezbatere „Forbes” – Alexandru Păiuș: „Impunerea legislației va genera beneficii prin îmbunătățirea concurenței loiale în piață”

„Forbes România” încearcă să realizeze o dezbatere de opinii ce vizează însănătoșirea practicilor din piața de comunicare. În aceste sens, am adresat o singură întrebare mai multor oameni din piața de publicitate. Lista noastră este deschisă.
Paius

Alexandru Păiuș, Senior Partner IMAGE PR

Forbes: Credeți că activitatea DNA și ultimele campanii ANAF, pe plan național, vor influența crearea unei piețe de comunicare sănătoase în România?

Alexandru Păiuș:Intensificarea activității DNA și ANAF poate contribui la schimbarea în mai bine a mediului de afaceri, a societății în general și, implicit, a industriei de comunicare din România. Acțiunile acestor instituții vizează, în mod direct, respectarea legislației financiare și de afaceri și ar trebui să vedem o mai mare disciplină în ceea ce privește concurența, transparența, autenticitatea și onestitatea mediului de afaceri din România.

Industria de comunicare din România este una foarte competitivă, construită pe baze economice sănătoase și contribuie major la dezvoltarea mediului de afaceri și a economiei.

Impunerea legislației va genera beneficii prin îmbunătățirea concurenței loiale în piață, transparență și corectitudine în organizarea licitațiilor cu instituțiile publice și nu numai, eliminarea acelor oferte de cost nerealiste determinate de cele mai multe ori de neplata obligațiilor fiscale, respectarea termenelor de plată în acord cu prevederile europene.

Totodata, o clasă politică sau de afaceri corupte determină scăderea încredererii oamenilor în instituțiile statului și în mediul de afaceri. Corectitudinea relațiilor de afaceri va genera și un discurs public transparent și onest și ar putea schimba în bine politicienii, oamenii de business, reprezentanții media și liderii de opinie.  Aceste schimbări ar putea influența, pe termen mediu și lung, și felul în care comunică instituțiile publice, clasa politică, companiile, oamenii de afaceri.

Industria de comunicare și, în general, comunicarea în România au nevoie de mai multă transparență, autenticitate și onestitate, iar orice acțiuni ale statului în această direcție nu pot fi decât binevenite.

 

Citește și opinia lui Mihai Bârsan (URSUS Breweries)

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii