Cautare




, Contributor

Travel |
|

Destinaţiile exotice şi cele de schi, cele mai populare la Târgul de Turism

avion_vacanta_aeroport.jpg
Agenţiile de turism prezente la Târgul de Turism spun că potenţialii clienţi sunt mai puţini decât la precedentele târguri, însă sunt şi agenţii care au vândut pachete de mii de euro în numai patru ore de la deschiderea Târgului.

Turiştii români încep să fie mai disciplinaţi, îşi programează din timp vacanţele şi sunt atenţi la banii pe care trebuie să îi cheltuiască pe o vacantă, spun aproape în unanimitate reprezentanţii agenţiilor de turism prezente la Târgul de Turism, ediţia de toamnă din acest an.

„Noi ne-am pregătit foarte bine pentru acest târg din toamnă, cred că este şi cea mai mare investiţie pe care am făcut-o într-un târg, este mai mare decât cea din primăvară, un târg care are mai mult succes”, spune Cosmin Marinof, director naţional de vânzări al TUI Travel Center, care adaugă faptul că 40.000 de euro au fost alocaţi amenajării spaţiului TUI de la Târgul de Turism.

Cosmin Marinof spune că la acest târg, majoritatea turiştilor „vin pentru schi şi destinaţiile exotice” şi că în numai patru ore de la deschiderea târgului TUI vânduse deja 10 pachete. Pe lângă clasicele destinaţii de schi, oamenii rezervă vacanţe exotice în Mauritius, iar imediat după Revelion, o destinaţie pe care o vindem pentru al doilea an consecutiv, este Kenya, începând de la 1.950 de euro pe pachet. Apoi mai sunt, Republica Dominicană, Cancun, Thailanda şi Sri Lanka sau Dubai.

„Avem parte şi de rezervări pentru vara lui 2014, early booking pentru iarnă pentru destinaţii de irană, fie că ele sunt destinaţii de schi sau exotice. Raportul vânzărilor ne indică deocamdată 70% pentru iarnă şi restul pentru vară. Oricum  este nemaipomenit că avem rezervări pentru vara anului 2014, prima rezervare am avut-o pe 2 septembrie pentru 20 septembrie 2014”, mai spune Marinof.

Pentru viitor, crede că vor creşte şi vacanţele interne şi cele externe pentru că tendinţa este acum ca cel puţin un concediu să fie făcut în România. „Nu ne aşteptăm la creşteri spectaculoase la nivel de piaţă cam 5-7 procente, iar la nivelul TUI de aproximativ 40% pentru 2014 asta şi pentru că, în 2012, am reuşit 120%, anul acesta am reuşit aproape 70%, şi atunci aceasta este estimarea pentru anul următor. Procentul este mai mic, dar ca valori absolute suntem cam în aceeaşi zonă”, a mai spun Cosmin Marinof.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii