Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Deșteptarea! Cântă Shalala!

SHALALA
Nescafé Brasero a lansat aplicația cu ajutorul căreia fiecare consumator poate avea propria melodie de trezire.

Aplicația de mobil „Dimineți frumoase” poate fi descarcată pe smartphone din Google Play sau App Store. Prin intermediul acesteia, până pe 5 decembrie a.c., consumatorul își poate trimite gândurile de la prima oră, primind în schimb o melodie interpretată de trupa Shalala.

Andreas Kouroumalis, Business Manager Beverages la Nestle România, a declarat: „Considerăm că o dimineață frumoasă dă tonul unei zile reuşite, așa că îi așteptăm pe cei care doresc să-și înceapă ziua într-o notă optimistă, cu o melodie personalizată, să ne trimită versurile lor, în care să ne spună cum este începutul lor de zi”.

În plus, în fiecare dimineață, până pe 5 decembrie, între orele 7:00-9:00, se poate viziona concertul trupei Shalala la stația de metrou Piața Victoriei din București. Aici, Nescafé Brasero a instalat un ecran ce transmite imagini și sunet din studioul în care trupa înregistrează melodii cu versurile trimise de utilizatori.

Campania folosește o tehnologie inovatoare pe piață, HD Smart Voice, care emite sunetul pe o rază îngustă. În felul acesta, doar cei care vor fi în direcția razei de sunet emise vor putea auzi melodiile cântate de trupa Shalala, fără ca cei din jur să audă vreun sunet.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii