FacebookTwitterLinkedIn

Prin urmare, nu e de mirare că m-a încântat noul boutique Nespresso, deoarece este o sumă de detalii încântătoare, gândite, testate și retestate, în care s-a investit mult timp, dar și energie. Și, evident, bani.

În timp ce o ascultam pe Sonia Năstase, liderul Nespresso România, vorbind despre toate eforturile și ideile care au stat la baza boutique-ului, mă uitam în jur și mă gândeam că, dacă nu știi că ai intrat într-un magazin în care se vinde cafea, ai crede că e un concept store de design.

Mi-a plăcut foarte mult masa mare, ovală, centrală, al cărei blat a fost realizat din zaț de cafea prelucrat și compactat, dar și paleta coloristică, în nuanțe naturale de cafea cu lapte și auriu. Evident, sursa de inspirație au fost plantațiile și activitatea fermierilor de cafea. La rândul lor, finisajele metalice sunt inspirate de învelișul capsulelor de cafea (de altfel, majoritatea elementelor metalice sunt create chiar din aluminiu reciclat din capsulele de cafea). Podeaua trimite la podețele folosite pe plantațiile de cafea, iar lămpile plasate deasupra mesei de degustare seamănă cu cele folosite de fermieri pentru a sorta manual boabele de cafea verde.

Două lucruri mi-au plăcut mult în ceea ce privește partea de interacțiune cu clienții: comenzile vor fi transmise pentru procesare în sala din spatele boutique-ului, astfel încât specialiștii în cafea își vor dedica în totalitate timpul discuțiilor cu clienții, fără ca atenția să le fie distrasă de casa de marcat, încasări, bonuri etc. De asemenea, îmi place faptul că Nespresso s-a gândit la parcursuri diferite pentru clienții care ajung în boutique: clienții noi vor descoperi cafeaua Nespresso și vor degusta cafeaua zilei sau cafeaua săptămânii, iar membrii Clubului Nespresso vor afla despre noile sortimente.

Și, ca un ultim detaliu, vă vor plăcea uniformele. Tot în nuanțe de cafea, evident.