FacebookTwitterLinkedIn

Cu 11 ani în urmă, Simona Hulber, pe atunci o tânără de nici 25 de ani, studentă în ultimul an la Facultatea de Arte Plastice, punea în scenă pentru Doina Levintza primul şi singurul show masculin din istoria brandului: Levintza Men. Câştigătoare a competiţiei „Zilele internaţionale ale Modei Bucureşti“ în 2000, Simona a petrecut cinci ani la Bigotti, lansându-şi în 2005 croitoria proprie de lux, Zennoni su Misura, în paralel cu serviciile de consiliere vestimentară a politicienilor şi a oamenilor de afaceri din România.

După ce în ultimii zece ani a vândut aproximativ 600.000 de cămăşi şi 50.000 de costume, colaborând şi în afara României cu branduri precum Nara Camicie sau Society Shirts, Simona a lansat de curând un magazin online care îi poartă numele – hulber.ro – dedicat exclusiv cămăşilor personalizabile până în ultimul detaliu.

Pentru fiecare model de cămaşă se poate selecta tiparul slim sau cel clasic, alegând apoi dintr-o serie de aplicaţii suplimentare: monogramă prin broderie, buzunar la piept sau sistem de nasturi la gulerul cămăşii, pentru poziţie verticală perfectă.

Gândit ca o „bibliotecă de cămăşi“, fiecare dintre sutele de modele masculine sau feminine prezintă recomandări de purtare (Casual Friday, Clubbing, Sport, Office, Ceremonie sau Timp Liber), sugestii de asortare cu alte produse sau accesorii, cum ar fi butoni, cravate sau papioane, propuneri de ţinute şi descrieri detaliate ale părţilor componente, de la ţesătură la guler şi manşete.