FacebookTwitterLinkedIn

Colecția Lanei este o vitrină de imagini 3D, întruchipând peisaje imaginare și viziuni psihedelice realizate cu ajutorul efectelor de lumină și culoare. Materialele folosite sunt mătasea naturală și poliesterul căptușit cu mătase.

Imprimeurile digitale, în culorii vii și percutante cu efect trompe l’oeil, sunt rodul colaborărilor dintre Lana și alți artiști români, precum pictorul suprarealist Adrian Preda sau ilustratoarea Irina Broboană.

Clic aici pentru a vedea colecția ,,La Naive”.

Despre ,,La Naive”, disponibilă pe Molecule-F.com, Lana însăși mărturisește că a fost ,,oportunitatea perfectă de a manipula operele lui Rene Magritte, ale lui Rousseau-Douanier, irișii eterici ai lui Van Gogh sau fragmentele din opera florală a pictoriței moderniste Georgia O’Keefe”. Toate acestea pot fi luate ca o serie de omagii textile aduse unor maeștri, dar și ca o tentativă de a pune creațiile lor într-o perspectivă nouă și surprinzătoare.

În urmă cu câteva săptămâni, Lana și-a lansat, pe Moja.ro, și o colecție inedită inspirată de grafica cimitirului vesel de la Săpânța.

Clic aici pentru a vedea colecția inspirată de Cimitirul Vesel de la Săpânța.

Până să ajungă la modă, Lana a publicat mai multe volume de poezie. Primul său manifest artistic din sfera designului a fost o  creație care a luat prin surprindere blogurile și ziarele din toată lumea: rochia Facebook (stânga).

Au urmat concursuri de design precum Puma Creativity Award 2012 și Young Creative Chevrolet Award – Romania 2012. Românca în vârstă de 25 de ani afirmă despre creațiile sale că nu au ,,un target anume”: ,,Persoanele care îmi poartă hainele sunt cu siguranță inteligente și pline de umor”.