
Ideea liniei secundare a venit de la tricourile corozive – care descoperă tot mai mult din piele, după fiecare spălare – și succesul lor în plan internațional de câteva sezoane încoace. Murmur Take Away se bazează pe produse ușor de purtat, din materiale confortabile, cu elemente de lenjerie și perforații specifice brandului Murmur, reinterpretate sub forma unor piese de zi cu zi.
Prima colecție Take Away se inspiră din uniformele școlare de la 1900, transformându-le în piese de streetwear. ,,Crearea unui diffusion label nu e un lucru nou, este momentul care arată că un brand se află în plină dezvoltare și dorește să acceseze și alte piețe”, explică Andreea Bădală. ,,Murmur este și va fi mereu erotic, hand-crafted, luxury, iar Murmur Take Away are aceleași rădăcini ca brandul mamă, însă mesajul este mult mai stilizat și cu o porție mai mare de realitate”.
Clic aici pentru a vedea prima colecție a brandului secundar al Andreei Bădală, MURMUR TAKE AWAY.
Altfel spus, pentru fantezie există Murmur – care a apărut în pictorialul principal al Vogue Marea Britanie (numărul din februarie) – iar Murmur Take Away reprezintă porția de realitate purtabilă, deja sold-out după doar o lună pe luisaviaroma.com.
Și colecția de primăvară-vară a brandului principal, botezată Hellcat, continuă seria de rochii senzuale și accesorii erotice definitorii pentru Murmur, dar merge mai departe prin realizarea unor rochii de mireasă mai ,,altfel” și a unor accesorii erotice destinate acestui moment special din viața unei femei. Campania a fost realizată la Paris de către fotografa Vivienne Mok.
Clic aici pentru a vedea noua colecție a brandului MURMUR – ,,Hellcat”